i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Vergaderkamer registratie

Vergaderkamer registratie

Medewerkers kunnen zelf vergaderruimte reserveren en iedereen behoudt het actuele overzicht.

De Vergaderkamer reservering module is een handige tool voor organisaties die het reserveren van vergaderkamers decentraal willen kunnen organiseren.

Het bijhouden van de bezetting van vergaderkamers wordt in een overzichtelijke agenda weergegeven. Deze app verzorgt tevens de reserveringen en uitnodigingen en deelnemer kunnen vooraf of na afloop via email vergaderstukken ontvangen. Bij de reservering kan tevens een bestelling voor koffie, thee of broodjes worden opgegeven via configureerbare en gekoppelde interne webshop.

Voor wie

Deze app wordt met name in professionele intranetomgevingen ingezet waaronder in het middenbedrijf, het onderwijs en de zorg.

Kenmerken vergaderkamer reservering app 

  • done
    Medewerkers reserveren eenvoudig zelf vergaderruimte
  • done
    Medewerkers behouden altijd het actuele overzicht over de beschikbare vergaderruimte
  • done
    Synchronisatie met Outlook via vcs bijlage in de emailbevestiging
  • done
    Synchronisatie met centrale agenda
  • done
    De vergaderkamer reservering app integreert naadloos in sociaal intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord