Online marketing campagnes en actiesites voor Heinz

In de afgelopen jaren heeft Heinz diverse online marketing campagnes en actiesites gelanceerd met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen met kortingscoupons een gepersonaliseerd kookschor bestellen, foto's op linnen laten afdrukken en een tweede entreebewijs voor Snowworld kado krijgen. Al deze acties werden vanuit consumer portals gelanceerd en beheerd. 

Meest in het oog springend zijn wel de op voetbalsupporters gerichte marketing campagnes bij een EK of WK. Bij het EK voetbal in Oostenrijk en Zwitserland hadden de deelnemende landen  Portugal, Zwitserland en Oostenrijk de rode tenuekleur gemeen met het kenmerkende rood van het Heinz logo.  Via de speciale actiewebsites konden de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze.

Al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa, content management en logistieke systemen werden door i-Concept ontwikkeld en beheerd.

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.

   

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...
In onze voorjaarsnieuwsbrief van alweer de 24e jaargang is er veel aandacht voor social intranet en mobile app praktijkvoorbeelden. Kers op de taart is het herontwerp van de gratis toegankelijke simulatieportals. Kortom een...

Bezoek ons

i-Concept InternetWorks BV
Bergweg 122
3036 BH Rotterdam
T +31 10-4139444
Route naar i-Concept
KvK 24294582
BTW NL807967622B01

Volg ons

Facebook link icon Twitter link icon Linkedin link icon RSS link icon

Zoek op trefwoord