Nieuwe Portal en CMS ontwikkelingen In het laatste halfjaar hebben we bij verschillende organisaties met succes portals en intranets uitgerold gebruikmakend van de nieuwste versie PortalCMS. Die bevat diverse in het oog springende nieuwe functionaliteiten, zoals:
Social Dashboard en Sociale media integratie: met name extra tijdbesparend voor redacteuren die vanuit de portal meerdere social media bedrijfspagina’s beheren.
Uitgebreide formuliergenerator: qua gebruiksgemak vergelijkbaar met Google Forms maar functioneel veel krachtiger door de naadloze integratie met overige portalmodules.
Widget based templating: dankzij het gebruik van widgets kunnen portal admins de indeling van portal en website snel en eenvoudig aanpassen met drag-and-drop functionaliteit. Het widgetaanbod groeit continu en kan ook aan specifieke wensen worden aangepast.
Integratie 3rd party applicaties: dankzij het technische redesign van PortalCMS is integratie van 3rd party software zoals Microsoft CRM 2013 nog efficiënter te realiseren. Koppelingen met planning-, e-learning- en documentmanagement software zijn hierdoor kosteneffectief mogelijk.
Kortere doorlooptijd: de doorlooptijd van intranet- en portalprojecten is sterk verkort met 4 weken tot circa 5 weken.
De bovenstaande ontwikkelingen maken veel enthousiasme los bij onze klanten en dat willen wij natuurlijk graag delen met meer organisaties. Spelen er bij u op dit moment plannen omtrent websites, portals, intranets of mobile apps? Neem dan direct vrijblijvend contact met ons op en we zullen ook u tijdens een webconference of persoonlijke ontmoeting enthousiast maken over onze aanpak!
Albert F.J. Bausch directeur
|