Intranet en mobile app voor museumpersoneel

Intranet en mobile app voor museumpersoneel
Voor alle kantoormedewerkers, winkelbediening, rondleiders en vrijwilligers van het Haagse Museon mocht i-Concept een sociaal intranet met mobile app ontwikkelen. De uitdaging: elke groep betrekken, binden en boeien met content en tools op maat.

In de museale wereld is het zeer gebruikelijk dat naast mensen met een vast dienstverband ook medewerkers actief zijn uit de flexibele schil. Denk bijvoorbeeld aan winkelbediening, rondleiders en vrijwilligers. Als directie wil je al deze verschillende medewerkers volledig betrekken bij de organisatiedoelen en de inzet van een sociaal intranet met mobile app ligt dan voor de hand.

Echter, sinds mensenheugenis kampt de cultuursector al met budgettaire beperkingen en daardoor zou een sociaal intranet makkelijk als onhaalbaar kunnen worden afgedaan. Met de transparante en gedegen aanpak van i-Concept wordt het tegendeel bewezen. Voor het Haagse Museon werd in korte tijd en in overzichtelijke stappen een sociaal intranet met mobile app ontwikkeld, bestemd voor alle medewerkers, met of zonder vaste werkplek. 

 

Lees meer over de inzet van sociaal intranet en mobile app in een museale context

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Bezoek ons

i-Concept InternetWorks BV
Bergweg 122
3036 BH Rotterdam
T +31 10-4139444
Route naar i-Concept
KvK 24294582
BTW NL807967622B01

Volg ons

Facebook link icon Twitter link icon Linkedin link icon RSS link icon

Zoek op trefwoord