i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Heinz Consumer Portal

Heinz Consumer Portal
Heinz behoort tot 's werelds grootste consumentemerken en lanceert regelmatig online marketing campagnes met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen via actiesites met kortingscoupons een gepersonaliseerd product bestellen, zoals kookschorten, foto's op linnen en voetbalshirts. Deze consumerportals worden beheerd met PortalCMS.

Heinz behoort tot 's werelds grootste consumentemerken en lanceert regelmatig online marketing campagnes met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen via actiesites met kortingscoupons een gepersonaliseerd product bestellen, zoals kookschorten, foto's op linnen en voetbalshirts. Deze consumerportals worden beheerd met PortalCMS technologie.

In de zomer van 2008 startten er grote marketing campagnes gericht op voetbalsupporters van de aan het EK voetbal deelnemende landen PortugalZwitserland en Oostenrijk. Via de speciale websites kunnen de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze. 

Aan de basis van al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa's, content management en logistieke systemen staat de hoogwaardige internet technologie van PortalCMS.

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.

Heinz

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord