Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Contact management

Contact management

Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.

Contact Management is een robuuste en flexibel configureerbare tool voor relatiebeheer en e-mailings.

Vanuit het overzichtelijke startscherm krijgt de gebruiker direct de 25 meest recent aangepaste relaties te zien met de belangrijkste functies zoals tags en notities toevoegen. Vanuit het startscherm open je ook direct de beknopte contactkaart en kan je de hele historie van notities lezen en notities toevoegen en een herinneringsdatum instellen. Vanuit het beknopte contactscherm kan je doorklikken naar de gedetailleerde contactkaart. Vanuit het overzichtsscherm kan je met behulp van tags en trefwoorden selecties maken en opslaan voor later. De selecties kan je gebruiken om acties op los te laten zoals gepersonaliseerde e-mailings met dynamische content, het versturen van SMS-berichten, het toevoegen of verwijderen van tags of exporteren naar Excel.

Voor wie

In een social intranet gebruikt de HR-afdeling deze module om extra contactgegevens bij medewerkers op te slaan. In een klantportaal is het handig voor de marketing- en verkoopmedewerkers om nieuwe prospects in te voeren en bij alle relaties notities, e-mails, herinneringen en tags bij te houden. Vanwege de API koppeling aan e-mailing services is ook het verzenden van professionele en meetbare e-mailings met vooringestelde sjablonen eenvoudig te doen. Je krijgt dan dus de beschikking over geavanceerde statistieken waaronder de open rate en click-thru rate.

Bekijk de Contact Management Wiki

 

Kenmerken

 

  • done
    Rudimentair en snel te leren CRM
  • done
    Eenvoudig importeren van bestaande relaties
  • done
    API koppelingen met bestaande databases
  • done
    Relaties ook zichtbaar in smartphone app
  • done
    Inzetbaar in sociaal intranet, klantportaal en website met webshop
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...

Zoek op trefwoord