De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

Contact management

Contact management

Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.

Contact Management is een robuuste en flexibel configureerbare tool voor relatiebeheer en e-mailings.

Vanuit het overzichtelijke startscherm krijgt de gebruiker direct de 25 meest recent aangepaste relaties te zien met de belangrijkste functies zoals tags en notities toevoegen. Vanuit het startscherm open je ook direct de beknopte contactkaart en kan je de hele historie van notities lezen en notities toevoegen en een herinneringsdatum instellen. Vanuit het beknopte contactscherm kan je doorklikken naar de gedetailleerde contactkaart. Vanuit het overzichtsscherm kan je met behulp van tags en trefwoorden selecties maken en opslaan voor later. De selecties kan je gebruiken om acties op los te laten zoals gepersonaliseerde e-mailings met dynamische content, het versturen van SMS-berichten, het toevoegen of verwijderen van tags of exporteren naar Excel.

Voor wie

In een social intranet gebruikt de HR-afdeling deze module om extra contactgegevens bij medewerkers op te slaan. In een klantportaal is het handig voor de marketing- en verkoopmedewerkers om nieuwe prospects in te voeren en bij alle relaties notities, e-mails, herinneringen en tags bij te houden. Vanwege de API koppeling aan e-mailing services is ook het verzenden van professionele en meetbare e-mailings met vooringestelde sjablonen eenvoudig te doen. Je krijgt dan dus de beschikking over geavanceerde statistieken waaronder de open rate en click-thru rate.

Bekijk de Contact Management Wiki

 

Kenmerken

 

  • done
    Rudimentair en snel te leren CRM
  • done
    Eenvoudig importeren van bestaande relaties
  • done
    API koppelingen met bestaande databases
  • done
    Relaties ook zichtbaar in smartphone app
  • done
    Inzetbaar in sociaal intranet, klantportaal en website met webshop
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees...
Een populair en daarom jaarlijks terugkerend artikel met daarin de Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. De winnende intranetteams van dit jaar speelden snel en effectief in op de gevolgen van de pandemie maar...
Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...

Zoek op trefwoord