Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Case: In het ritme van de Pearl partner portal

Pearl Music Europe is marktleider op het gebied van productie, distributie en verkoop van drum- en percussie-instrumenten. Onlangs werd de Pearl Partner portal gelanceerd. Niet alleen een sociaal intranet voor vaste medewerkers, maar tevens een webportaal voor agenten, leveranciers en overige stakeholders. Met PortalCMS aan de basis kon binnen enkele weken een mooi ontwerp worden toegepast op het bestaande functionele raamwerk en tevens diverse specifieke wensen worden gehonoreerd zonder meerkosten.

Met de basisfunctionaliteit biedt PortalCMS directe veelzijdigheid maar tevens verregaande flexibiliteit bij de vormgeving en inrichting. Eigenschappen die goed van pas kwamen bij de opzet van de Pearl Partner portal. 

Diverse doelgroepen activeren

Doelstelling van de portal is dat Pearl Europe de samenwerking tussen medewerkers onderling stroomlijnt en tevens de weg vrijmaakt om de communicatie met overige belanghebbenden te verbeteren. Om de herkenbaarheid te bevorderen is de portal ingedeeld conform het bestaande organigram. Per afdeling zijn relevante informatiebronnen direct beschikbaar gemaakt voor de geautoriseerde medewerkers en online beheerbaar door de bestaande afdelingsmanagers. Medewerkers binnen het bedrijfsnetwerk worden met single sign-on direct ingelogd. Overige gebruikers kunnen met een persoonlijke toegangscode inloggen. Autorisatieniveaus zijn zeer flexibel instelbaar, van superusers met maximaal gebruiksrecht tot tijdelijke gastgebruikers met enkel het recht om bijvoorbeeld de productfotobeeldbank te raadplegen.

Pearl Partner Portal

Om de diverse gebruikersgroepen te activeren en stimuleren om deel te nemen aan groepsprocessen, wordt de kracht van de e-mailnotificaties benut en de gebruikers in het ritme van de portal gebracht met  automatisch periodiek verzonden activiteitenoverzichten. 

Meer weten?

Benieuwd of een soortgelijke partner portal binnen uw organisatie ook directe toegevoegde waarde biedt.
Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende inspirerende webconference.
 

 

 

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord