De Maandplanner module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Hiermee laat je aan collega's zien op welke dagen je thuis, op kantoor of elders werkt en declareer je tegelijk je onkosten. Je manager controleert, accordeert...

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

Trends in technologie

Er zijn vele trends waar te nemen. Vanuit de optiek van corporate portals hebben we 7 relevante trends op een rij gezet.

Trend 1: On Demand en Cloud Computing

ICT afdelingen omarmen on-demand oplossingen en cloud omgevingen omdat daarmee bewijsbaar beheerproblemen worden voorkomen en er sneller kan worden opgeleverd.

Trend 2: Service-Oriented Architecture (SOA)

 

Bredere adoptie van service-oriented architectures (SOA) zal leiden tot verbeterde ROI en veranderde kijk op ICT infrastructuur evaluaties.

SOA is een architectuurmodel, geen technologie op zich en bestaat uit componenten die diensten aanbieden en componenten die de onderlinge informatie-uitwisseling regelen.

 

Trend 3: business intelligence

Verbeterde data-visualisatie en analyseinstrumentatie voor zakelijke gebruikers leiden tot stimulering en adoptie van snellere besluitvorming. De traditionele business intelligence aanpak komt daarmee onder druk.

Trend 4: content management systemen

Door de consolidatie in content management systemen worden de kosten gedrukt en de nadruk gelegd op snelle uitrol, gebruikersvriendelijkheid en Total Cost of Ownership.

Trend 5: interactie met klant

Steeds meer organisaties zullen zich verdiepen in geïntegreerde data mining in hun streven naar verbeterde ROI, reductie van marketingkosten en verbeterde gepersonaliseerde interactie met de klant.

Trend 6: Knowledge Management en Big Data

Information agentry, Big Data, filteren, en samenwerkingstechnologie (Knowledge Management) zullen belangrijker worden in CRM, ERP en overige bedrijfsapplicaties. Intuïtief en eenvoudig in gebruik wordt belangrijker.

Trend 7: Quick Wins

Omdat de technologie steeds toegankelijker en betaalbaarder wordt, zullen er meer gratis en goedkope quick-win oplossingen worden aangeboden op het gebied van voorspellende analyse tools in bijvoorbeeld de sectoren zorg en overheid.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord