Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Trends in technologie

Er zijn vele trends waar te nemen. Vanuit de optiek van corporate portals hebben we 7 relevante trends op een rij gezet.

Trend 1: On Demand en Cloud Computing

ICT afdelingen omarmen on-demand oplossingen en cloud omgevingen omdat daarmee bewijsbaar beheerproblemen worden voorkomen en er sneller kan worden opgeleverd.

Trend 2: Service-Oriented Architecture (SOA)

 

Bredere adoptie van service-oriented architectures (SOA) zal leiden tot verbeterde ROI en veranderde kijk op ICT infrastructuur evaluaties.

SOA is een architectuurmodel, geen technologie op zich en bestaat uit componenten die diensten aanbieden en componenten die de onderlinge informatie-uitwisseling regelen.

 

Trend 3: business intelligence

Verbeterde data-visualisatie en analyseinstrumentatie voor zakelijke gebruikers leiden tot stimulering en adoptie van snellere besluitvorming. De traditionele business intelligence aanpak komt daarmee onder druk.

Trend 4: content management systemen

Door de consolidatie in content management systemen worden de kosten gedrukt en de nadruk gelegd op snelle uitrol, gebruikersvriendelijkheid en Total Cost of Ownership.

Trend 5: interactie met klant

Steeds meer organisaties zullen zich verdiepen in geïntegreerde data mining in hun streven naar verbeterde ROI, reductie van marketingkosten en verbeterde gepersonaliseerde interactie met de klant.

Trend 6: Knowledge Management en Big Data

Information agentry, Big Data, filteren, en samenwerkingstechnologie (Knowledge Management) zullen belangrijker worden in CRM, ERP en overige bedrijfsapplicaties. Intuïtief en eenvoudig in gebruik wordt belangrijker.

Trend 7: Quick Wins

Omdat de technologie steeds toegankelijker en betaalbaarder wordt, zullen er meer gratis en goedkope quick-win oplossingen worden aangeboden op het gebied van voorspellende analyse tools in bijvoorbeeld de sectoren zorg en overheid.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord