i-Concept ontwikkelt al sinds 1997 web applicaties en mobile apps voor uiteenlopende doelgroepen. De opgebouwde expertise wordt up-to-date gehouden in de i-Concept digitalisering app store. Veel van deze apps zijn onafhankelijk inzetbaar en kunnen op korte termijn tegen aantrekkelijke tarieven worden geïmplementeerd in nieuwe en bestaande gebruikersomgevingen. Nieuwe wensen kunnen na ingebruikname met voortschrijdend inzicht worden ingevuld. Met de juiste combinatie van onderstaande apps realiseren we complete oplossingen zoals sociaal intranet, klantportaal, CRM, webshop, e-learning en employee app.
Voeg tweestapsauthenticatie toe aan het inlogproces en voorkom dat onbevoegden toegang krijgen tot je gegevens.
API module voor het koppelen van (backoffice) systemen van derden, cloud services en social networks als Google, Facebook en Twitter.
Beheer agenda's voor teams inclusief individuele uitnodigingen, bevestigingen en deelnemerslijsten in Excel.
Snel doorzoekbare online fotogalerijen met direct downloadbare foto's van producten of andere objecten.
Bestandsbeheer van bijvoorbeeld Office documenten, afbeeldingen, videofiles. eventueel gekoppeld aan netwerk shares of Google drives.
Catalogus voor intranet of klantportaal waarmee op overzichtelijk wijze producten en overige objecten kunnen worden getoond.
Contactlijst of smoelenboek met uitgebreid profiel en pasfoto, ook direct gesynchroniseerd in de teamwork app.
Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.
Automatisch verstuurde e-mails aan alle portal gebruikers of per team met nieuwtjes van de afgelopen dag, week of maand.
Laagdrempelig beheer door trainers en docenten en altijd online toegang tot rapporten door cursisten.
Cloud based tekstverwerking en document management, inclusief maken en delen van office documenten.
De dynamic tag module zorgt voor het dynamisch tonen van widgets met nieuws- en wikiartikelen of specifieke functionaliteit.
Eenvoudig te maken en verzenden e-mailings met professionele in- en uitschrijving volgens de AVG.
Team administrators kunnen direct en zonder mailinglist e-mails verzenden aan hun teamleden.
Vooruit ingeplande evenementenkalender met automatische deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsdata.
Met de forum module voeren gebruikers op gestructureerde wijze discussies en geven elkaar antwoorden en waardering.
Via teamwork app, portal of sociaal intranet kan iedereen foto's toevoegen aan een album of een nieuw album maken.
Gebruikersbeheer met autorisatie en authenticatie en import vanuit Excel of synchronisatie met Active Directory
Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.
Autonoom ledenbeheer voor team administrators inclusief beheerrechten toewijzen, deactiveren en verwijderen.
Laat je manager en collega's zien op welke dagen je thuis, op kantoor of elders werkt en declareer tegelijk je onkosten.
Effectief en efficiënt decentraal beheer van nieuws door team admins en users en centrale eindredactie door portal admins.
Voor portal administrators een handige module om structuur aan te brengen in de presentatie van nieuws uit de diverse teams.
De notificatie module toont gebruikers gemiste chats en reacties op nieuws en wikis die de gebruiker volgt.
Met de Poll module peil je eenvoudig met een multiple choice vraag meningen onder gebruikers van je website of portal
Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.
Deel vertrouwelijke persoonlijke gegevens via de beveiligde afgeschermde private user folder binnen de Teamwork App.
Alle medewerkers kunnen snel en laagdrempelig nieuwtjes delen via social intranet en app.
Voor ad hoc of geplande online vergaderingen, presentaties of brainstorm sessies inclusief scherm delen en audio conferencing.
Met de simple website editor module zet je in 3 minuten een website op die vervolgens ongekend makkelijk te beheren is.
Slimme formulieren met geavanceerde beheermodule om zelf workflows mee te maken.
Taak wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer inclusief tijdregistratie, e-mail- en pushberichten bij statuswijziging.
Mini-intranet met autonoom beheer voor bijvoorbeeld (staf)afdeling, bedrijfsunit, productgroep, vestiging of klas.
Vind je collega's of mede-portalgebruikers snel en eenvoudig met deze telefoonlijst module.
Gebruik de tests en quizzes module om medewerkers zelfstandig kennis te laten vergaren, te toetsen en voortgang te volgen.
Medewerkers kunnen eenvoudig hun tijdsbesteding registreren per taak en project via intranet en smartphone.
De usertags module helpt om dynamisch content te tonen aan gebruikers op basis van aan de gebruiker gekoppelde tags
Medewerkers kunnen zelf vergaderruimte reserveren en iedereen behoudt het actuele overzicht.
Medewerkers plannen en organiseren verlof en vakanties met automatisch gecalculeerd urensaldo per medewerker.
De webshop module is bij uitstek geschikt voor kleine actiegerichte webshops met een beperkt assortiment aangeboden voor bepaalde duur.
Met de Website beheer module kan de team administrator zelf team websites maken en beheren.
Wiki voor teamgericht en organisatiebreed kennismanagement voorzien van versiebeheer, e-mail- en pushnotificaties.
Met de workflow management module automatiseer je interne en externe business processen.
Zoek in diverse inhoudstypes en documenten en ontvang resultaten overzichtelijk gerangschikt per inhoudstype.
Een besloten online omgeving om familieleden interactief te informeren over en betrekken bij de zorgverlening van hun familielid.
Copyright © 2024 i-Concept Internetworks BV. All rights reserved