Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Digests

Digests

Automatisch verstuurde e-mails aan alle portal gebruikers of per team met nieuwtjes van de afgelopen dag, week of maand.

De module voor nieuwsdigests bespaart webmasters veel tijd doordat deze de nieuwsbrief automatisch samenstelt en vervolgens periodiek verstuurt. Een digest bevat recente nieuwsberichten uit geselecteerde nieuwscategorieën.

Met een digest bespaart de webredacteur tijd doordat het samenstellen van de nieuwsbrief geautomatiseerd verloopt. Is er geen nieuws dan wordt er niets gestuurd. Is er veel nieuws dan hoeft niemand iets te missen: de digest vat alles op een overzichtelijke wijze in de nieuwsbrief samen.

Voor wie

Digests worden ingezet door webredacteuren van bedrijven en organisaties van elke omvang. 

Bekijk de Digest Beheer Wiki

 

Kenmerken

  • done
    Verlaagt beheerlast 
  • done
    Betrekt en informeert medewerkers en klanten optimaal
  • done
    Altijd goed leesbaar op desktop en smartphone dankzij responsive templates
  • done
    Statistieken dankzij optioneel toe te voegen tracking codes en API koppeling met SMTP services
  • done
    De digest module integreert naadloos in sociaal intranet en selfservice portal 
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...

Zoek op trefwoord