Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Incidentenregistratie

Incidentenregistratie

Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.

De incidentenregistratie module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier incidenten te registreren en af te handelen. De module is uitstekend inzetbaar voor het betreffende management als hulpmiddel ten behoeve van kwaliteitsverbeteringsprocessen en zeker in ISO-of HKZ-omgevingen.

Denk bij incidentenregistratie aan het bijhouden van technische storingen, ongelukken, schade, diefstal en inbraak. Door het bijhouden van deze gegevens krijg je beter inzicht, scherpere controle en dossiervorming hetgeen een aangifte na een misdrijf kansrijker maakt en de bepaling van de schade vereenvoudigt. De inzet van de incidentenregistratie tool verhoogt betrokkenheid bij het veiligheidsbeleid onder medewerkers en management. Voorwaarde voor succes is dat het simpel in gebruik is met snelle en duidelijke terugkoppeling.

Voor wie

De incidentenregistratie mobile app en web app is er voor medewerkers en manager, huurders en beheerders, leden en bestuurders.

Bekijk de schermvideo's vanaf mobiel (gebruiker) en desktop (manager).

Kenmerken

 

  • done
    Aanpasbaar aan meest voorkomende workflows
  • done
    Voeg één of meerdere vervolgacties toe aan de meldingen
  • done
    Exporteer resultaten voor verdere analyse en rapportage naar Excel
  • done
    Inzetbaar voor meerdere kwaliteitsdoeleinden
  • done
    Ondersteunt organisaties bij het voldoen aan o.a. ISO/HKZ normen
  • done
    De incidentenregistratie app integreert naadloos in sociaal intranet en medewerkers-app

  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord