...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

In het nieuwe jaar staat het i-Concept team weer graag klaar met direct beschikbare digitalisering apps voor selfservice portals, maar zeker ook weer innovatieve en apps op maat voor klanten en medewerkers.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variërend van kleine tot...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Incidentenregistratie

Incidentenregistratie

Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.

De incidentenregistratie module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier incidenten te registreren en af te handelen. De module is uitstekend inzetbaar voor het betreffende management als hulpmiddel ten behoeve van kwaliteitsverbeteringsprocessen en zeker in ISO-of HKZ-omgevingen.

Denk bij incidentenregistratie aan het bijhouden van technische storingen, ongelukken, schade, diefstal en inbraak. Door het bijhouden van deze gegevens krijg je beter inzicht, scherpere controle en dossiervorming hetgeen een aangifte na een misdrijf kansrijker maakt en de bepaling van de schade vereenvoudigt. De inzet van de incidentenregistratie tool verhoogt betrokkenheid bij het veiligheidsbeleid onder medewerkers en management. Voorwaarde voor succes is dat het simpel in gebruik is met snelle en duidelijke terugkoppeling.

Voor wie

De incidentenregistratie mobile app en web app is er voor medewerkers en manager, huurders en beheerders, leden en bestuurders.

Bekijk de schermvideo's vanaf mobiel (gebruiker) en desktop (manager).

Kenmerken

 

  • done
    Aanpasbaar aan meest voorkomende workflows
  • done
    Voeg één of meerdere vervolgacties toe aan de meldingen
  • done
    Exporteer resultaten voor verdere analyse en rapportage naar Excel
  • done
    Inzetbaar voor meerdere kwaliteitsdoeleinden
  • done
    Ondersteunt organisaties bij het voldoen aan o.a. ISO/HKZ normen
  • done
    De incidentenregistratie app integreert naadloos in sociaal intranet en medewerkers-app

  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord