Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Forum

Forum

Met de forum module voeren gebruikers op gestructureerde wijze discussies en geven elkaar antwoorden en waardering.

De forum module is ideaal om gebruikers vrij onderwerpen te laten kiezen, vragen te laten stellen en antwoorden te laten geven. Gebruikers bepalen zelf welke antwoorden de beste zijn en waarderen de antwoordgever.

Afhankelijk van het aantal goed gewaardeerde antwoorden die een gebruiker geeft ontvangt deze een bijpassende badge. De rol van de portaladmin is beperkt, deze modereert alleen waar nodig.

Voor wie

De forum module is bedoeld voor gebruik in besloten portals zoals intranets maar komt ook goed tot zijn recht in een klantportaal.

 

Kenmerken 

  • done
    Gebruikers kiezen zelf de onderwerpen die zij willen bespreken  
  • done
    Gebruikers zijn volledig vrij om vragen te stellen en antwoorden te geven 
  • done
    Gebruikers met de beste antwoorden worden beloond 
  • done
    Portalbeheerder modereert waar nodig
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.
De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ...

Zoek op trefwoord