...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

In het nieuwe jaar staat het i-Concept team weer graag klaar met direct beschikbare digitalisering apps voor selfservice portals, maar zeker ook weer innovatieve en apps op maat voor klanten en medewerkers.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variƫrend van kleine tot...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Online marketing campagnes en actiesites voor Heinz

In de afgelopen jaren heeft Heinz diverse online marketing campagnes en actiesites gelanceerd met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen konden bijvoorbeeld met kortingscoupons een gepersonaliseerd kookschort bestellen, foto's op linnen laten afdrukken en een tweede entreebewijs voor een attractie als Snowworld cadeau krijgen. Al deze acties werden vanuit consumer portals gelanceerd en beheerd. 

Meest in het oog springend zijn wel de op voetbalsupporters gerichte marketing campagnes bij een EK of WK. Bij het EK voetbal in Oostenrijk en Zwitserland hadden de deelnemende landen  Portugal, Zwitserland en Oostenrijk de rode tenuekleur gemeen met het kenmerkende rood van het Heinz logo.  Via de speciale actiewebsites konden de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze.

Al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa, content management en logistieke systemen werden door i-Concept ontwikkeld en beheerd.

Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.

   

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

In het nieuwe jaar staat het i-Concept team weer graag klaar met direct beschikbare digitalisering apps voor selfservice portals, maar zeker ook weer innovatieve en apps op maat voor klanten en medewerkers.
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...

Zoek op trefwoord