Online marketing campagnes en actiesites voor Heinz
In de afgelopen jaren heeft Heinz diverse online marketing campagnes en actiesites gelanceerd met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen konden bijvoorbeeld met kortingscoupons een gepersonaliseerd kookschort bestellen, foto's op linnen laten afdrukken en een tweede entreebewijs voor een attractie als Snowworld cadeau krijgen. Al deze acties werden vanuit consumer portals gelanceerd en beheerd.
Meest in het oog springend zijn wel de op voetbalsupporters gerichte marketing campagnes bij een EK of WK. Bij het EK voetbal in Oostenrijk en Zwitserland hadden de deelnemende landen Portugal, Zwitserland en Oostenrijk de rode tenuekleur gemeen met het kenmerkende rood van het Heinz logo. Via de speciale actiewebsites konden de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze.
Al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa, content management en logistieke systemen werden door i-Concept ontwikkeld en beheerd.
Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.
Meer weten?
Neem contact op en stel je vraag!