i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Portal Applicatie Integratie

i-Concept is portal specialist sinds 1997 en levert de allernieuwste bewezen technologie ter verbetering van de productiviteit van uw medewerkers in hun dagelijks werk.

i-Concept helpt de technologie-infrastructuur van uw organisatie te vereenvoudigen met één enkel persoonlijk interactiepunt met applicaties, content, processen en mensen.
i-Concept combineert daarbij een aantal geavanceerde technologieën die een flexibel, open, uitbreidbaar raamwerk vormen voor het succesvol bouwen van portals voor business-to-employee (B2E), business-to-business (B2B) en business-to-consumer (B2C). Daarmee wordt een eenduidige, innovatieve en adaptieve gebruikersomgeving geboden ter optimalisatie van de productiviteit.

i-Concept baseert de portal software altijd op open standaarden zodat er geen ongewenste supplier lock ontstaat. Het technologische raamwerk ondersteunt een verscheidenheid aan opties op het gebied van databases, adreslijsten, platforms en beveiliging waarin portlets een essentiële rol vervullen. Een portlet is een kleine portal-toepassing, meestal een klein onderdeel van een internetpagina. Portlets zijn herbruikbare componenten die toegang bieden tot bedrijfstoepassingen, internet content, host- en datasystemen en content management systemen.

Grow as you go naar volledig maatwerk

De i-Concept aanpak, technologie en oplossingen stellen u in staat uw werkomgevingen op maat te maken op basis van voorschrijdend inzicht van uw gebruikers in de organisatie. De organisatie kan dus blijven inspelen op de uitdagingen van het moderne bedrijfsleven zoals proces-gestuurde workflow-applicaties en andere hulpmiddelen. Internetpagina's, internetdiensten, applicaties en RSS-feeds zijn toegankelijk via portlets. De i-Concept portal biedt geïntegreerde portlets, integratie tussen portlets voor alle soorten applicaties, hulpprogramma's waarmee u eenvoudig nieuwe portlets kunt maken en de mogelijkheid om samengestelde applicaties te creëren voor het sturen van de bedrijfsprocessen en workflow-transacties over een verscheidenheid aan systemen binnen de onderneming. Dankzij deze portaloplossingen zijn organisaties verlost van gefragmenteerde, losstaande applicaties en wordt tegelijkertijd de complexiteit van de ICT-infrastructuur verminderd en de productiviteit en responsiviteit van de organisatie verhoogd.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord