...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variƫrend van kleine tot...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

Portal Applicatie Integratie

i-Concept is portal specialist sinds 1997 en levert de allernieuwste bewezen technologie ter verbetering van de productiviteit van uw medewerkers in hun dagelijks werk.

i-Concept helpt de technologie-infrastructuur van uw organisatie te vereenvoudigen met één enkel persoonlijk interactiepunt met applicaties, content, processen en mensen.
i-Concept combineert daarbij een aantal geavanceerde technologieën die een flexibel, open, uitbreidbaar raamwerk vormen voor het succesvol bouwen van portals voor business-to-employee (B2E), business-to-business (B2B) en business-to-consumer (B2C). Daarmee wordt een eenduidige, innovatieve en adaptieve gebruikersomgeving geboden ter optimalisatie van de productiviteit.

i-Concept baseert de portal software altijd op open standaarden zodat er geen ongewenste supplier lock ontstaat. Het technologische raamwerk ondersteunt een verscheidenheid aan opties op het gebied van databases, adreslijsten, platforms en beveiliging waarin portlets een essentiële rol vervullen. Een portlet is een kleine portal-toepassing, meestal een klein onderdeel van een internetpagina. Portlets zijn herbruikbare componenten die toegang bieden tot bedrijfstoepassingen, internet content, host- en datasystemen en content management systemen.

Grow as you go naar volledig maatwerk

De i-Concept aanpak, technologie en oplossingen stellen u in staat uw werkomgevingen op maat te maken op basis van voorschrijdend inzicht van uw gebruikers in de organisatie. De organisatie kan dus blijven inspelen op de uitdagingen van het moderne bedrijfsleven zoals proces-gestuurde workflow-applicaties en andere hulpmiddelen. Internetpagina's, internetdiensten, applicaties en RSS-feeds zijn toegankelijk via portlets. De i-Concept portal biedt geïntegreerde portlets, integratie tussen portlets voor alle soorten applicaties, hulpprogramma's waarmee u eenvoudig nieuwe portlets kunt maken en de mogelijkheid om samengestelde applicaties te creëren voor het sturen van de bedrijfsprocessen en workflow-transacties over een verscheidenheid aan systemen binnen de onderneming. Dankzij deze portaloplossingen zijn organisaties verlost van gefragmenteerde, losstaande applicaties en wordt tegelijkertijd de complexiteit van de ICT-infrastructuur verminderd en de productiviteit en responsiviteit van de organisatie verhoogd.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord