Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

E-mail nieuwsbrieven

E-mail nieuwsbrieven

Eenvoudig te maken en verzenden e-mailings met professionele in- en uitschrijving volgens de AVG.

Webredacteuren kunnen met de E-mail nieuwsbrieven module eenvoudig e-mail nieuwsbrieven opmaken en verzenden voor interne en externe doelgroepen.

E-mail nieuwsbrieven kunnen zowel handmatig als volautomatisch worden opgesteld en verzonden waarbij de content al dan niet dynamisch wordt toegevoegd.

Voor wie

E-mail nieuwsbrieven worden universeel ingezet door beheerders van onder andere websites, intranets en klantportalen. E-mail nieuwsbrieven blijven ook anno nu nog steeds het meest effectieve engagement gereedschap in het arsenaal van elke webredacteur en marketeer.

Kenmerken

 

  • done
    Eenvoudige aan- en afmeldprocedure (opt-in en opt-out)
  • done
    Gebruiksstatistieken en tracking via gekoppelde Google Analytics en Mailchimp
  • done
    Handmatig of volautomatisch versturen
  • done
    Opmaak volledig in eigen huisstijl
  • done
    Geoptimaliseerd voor deliverability (zodat e-mails ook echt aankomen)
  • done
    De E-mail nieuwsbrieven app integreert naadloos in sociaal intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Volgens DDMA onderzoek hebben bedrijven sinds de invoering van de AVG gemiddeld twintig procent minder e-mailcampagnes verstuurd. Ondanks de AVG blijven de gemiddelde open ratio’s gelijk met zelfs licht gestegen ratio's voor...
De bedrijfswebsite van Bausch Datacom is aan een grondige upgrade onderworpen. De nieuwe website is modern vormgegeven en stelt zich dynamisch samen uit verschillende bronnen waaronder nieuws- en blogberichten en vooral een zeer...

Zoek op trefwoord