Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Portal Statistieken

Portal Statistieken

Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.

De Statistics module is gemaakt om betrokkenheid van gebruikers en teams te meten en de populariteit van nieuwsitems. De portal administrator kan zien welke nieuws items en welke gebruikers en teams het hoogste scoren.

Met deze statistieken wordt het makkelijker om de contentstrategie aan te scherpen en achterblijvende gebruikers en teams aan te moedigen met als resultaat om het optimale uit het sociaal intranet te halen. De rapportages worden in Excel aangeboden, voorbereid voor verdere analyse en grafische presentatie.  

Voor wie

De statistieken module is vooral handig voor Portal admins en redacteuren.  

 

Kenmerken 

  • done
    Centraal beheerd
  • done
    Filteren op datumbereik, gebruikers en teams
  • done
    Geschikt voor intranet en klantportaal
  • done
    Toont betrokkenheid van gebruikers en teams en populariteit van nieuwsberichten
  • done
    De statistiek module integreert naadloos in een sociaal intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord