De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

Portal Statistieken

Portal Statistieken

Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.

De Statistics module is gemaakt om betrokkenheid van gebruikers en teams te meten en de populariteit van nieuwsitems. De portal administrator kan zien welke nieuws items en welke gebruikers en teams het hoogste scoren.

Met deze statistieken wordt het makkelijker om de contentstrategie aan te scherpen en achterblijvende gebruikers en teams aan te moedigen met als resultaat om het optimale uit het sociaal intranet te halen. De rapportages worden in Excel aangeboden, voorbereid voor verdere analyse en grafische presentatie.  

Voor wie

De statistieken module is vooral handig voor Portal admins en redacteuren.  

 

Kenmerken 

  • done
    Centraal beheerd
  • done
    Filteren op datumbereik, gebruikers en teams
  • done
    Geschikt voor intranet en klantportaal
  • done
    Toont betrokkenheid van gebruikers en teams en populariteit van nieuwsberichten
  • done
    De statistiek module integreert naadloos in een sociaal intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord