Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Slimme formulieren

Slimme formulieren

Slimme formulieren met geavanceerde beheermodule om zelf workflows mee te maken.

Met de formuliermodule maken portal administrators eenvoudige en geavanceerde online formulieren. De formuliermodule is zeer breed inzetbaar en kan andere functies aanroepen uit het portal raamwerk zoals het toevoegen van een nieuwsbericht, het versturen van een e-mail en maken van een Excellijst.

Met de formulieren module beschikt de portal admin over een zeer krachtig middel om werkprocessen zelf vorm te geven. Denk aan een formulier voor het bestellen van visitekaartjes of drukwerk of een formulier voor een ideeënbus.

Voor wie

De formulier module is bedoeld voor portal administrators.

 

Kenmerken 

  • done
    Flexibel inzetbaar
  • done
    Maak slimme formulieren voor diverse workflows
  • done
    Te gebruiken voor zeer uiteenlopende doelen
  • done
    De formulier module integreert naadloos in intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...
In deze reeks verhalen uit de praktijk nemen we verkennende intranet project teams mee in een realistische reis van oriëntatie, leveranciersselectie, intranet implementatie en lancering. Diverse sectoren als zorg en techniek...
Met een eigen app voor cursussen en trainingen kunnen werkgevers op efficiënte, effectieve en leuke manier voldoen aan de scholingsplicht die geldt voor alle Nederlandse werkgevers sinds de invoering van de Wet Werk en Zekerheid...

Zoek op trefwoord