Picocare was een van de blikvangers op de Zorg & ICT 2025 beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Vele vertegenwoordigers van zorginstellingen toonden zich razend enthousiast over de slimme medicijndispenser Pico, verbonden aan de Picocare portal en mobile app.

...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variërend van kleine tot...

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Digitale tools, mobile en web app functionaliteit

Deze inhoud is verplaatst naar => www.iconcept.nl/digitalisering/apps/

  1. Gebruikersbeheer (autorisatie en authenticatie) met import vanuit Excel (csv) of Active Directory.
  2. Autonome teams per (staf)afdeling, bedrijfsunit, productgroep, vestiging, etc met flexibel te selecteren functionele modules. 
  3. Bestandsbeheer (documenten, afbeeldingen, media, evt gekoppeld aan netwerk shares of Google drives).
  4. Fotopresentaties direct automatisch genereren vanuit bestandsbeheer.
  5. Zoeken en vinden van diverse inhoudstypes, overzichtelijk gerangschikt per type, ook in documentinhoud.
  6. Agenda met uitnodigingen en bevestigingen en terugkerende events (roosters).
  7. Slimme formulieren met zeer geavanceerde beheermodule om zelf workflows te maken.
  8. Content met reactiemogelijkheid, notificatie via e-mail, volgen/ontvolgen, “liken” en leesbevestiging.
  9. Intern berichtensysteem met team chat, personal chat en notificatie bij ongelezen berichten.
  10. Nieuwsbrieven per team met meetbaar doorklikken naar onderliggende nieuwsberichten uit het team.
  11. Digests per team en portal (een digest is een automatisch activiteitenverslag per dag/week/maand via e-mail).
  12. Contactlijst met profiel en pasfoto, ook via firewall direct in smartphone app.
  13. Widgets zoals “Nieuwste bijdragen”, “Nieuws uit mijn teams”, “Op de agenda”, “Verjaardagen”.
  14. Timeline view met filter opties en “scrollen” naar verleden en toekomst.
  15. API module voor koppelingen met 3rd party systemen, waaronder social networks als Google, Facebook en Twitter.
  16. Koppelingen met bestaande en nieuwe (maatwerk) web apps via Single Sign On
  17. Wiki voor teamgericht en organisatiebreed kennis management met versiebeheer en e-mail- en pushnotificaties bij comments en updates.
  18. Task wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer met tijdregistratie en e-mail- en pushnotificaties bij statuswijziging.
  19. Catalogus voor intranet en website om producten overzichtelijk weer te geven met efficiënt contentbeheer.
  20. Webcasting met screensharing en audio conferencing voor genodigden en anonieme websitebezoekers.
  21. Beeldbank met snel doorzoekbare online fotogalerijen en direct downloadbare productfoto's.
  22. Event management met evenementenkalender inclusief geautomatiseerde deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsdata.
  23. Vergaderkamerreservering waarmee medewerkers zelf ruimte kan reserveren en iedereen actueel overzicht behoudt.
  24. Vragenlijsten en assessments met diverse vraagsoorten en antwoordopties en verwerking in Excel.
  25. Incidentenregistratie met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.
  26. Zorg-en familieportaal met zorgproces ondersteunende tools om familie interactief te informeren en betrekken.
  27. Digitaal rapport met laagdrempelig beheer door trainers en docenten en altijd online toegang tot rapporten door cursisten.
  28. Verlofadministratie waarmee medewerkers zelf verlof en vakanties inplannen inclusief automatische berekening van urensaldi per medewerker.
  29. Document Management inclusief online tools om Excel en Word files te bewerken zonder Office 365.
  30. Workflow Management web app om interne en externe business processen te automatiseren.
  31. ...

Zoek op trefwoord