De Maandplanner module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Hiermee laat je aan collega's zien op welke dagen je thuis, op kantoor of elders werkt en declareer je tegelijk je onkosten. Je manager controleert, accordeert...

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

Digitale tools, mobile en web app functionaliteit

Deze inhoud is verplaatst naar => www.iconcept.nl/digitalisering/tools/

  1. Gebruikersbeheer (autorisatie en authenticatie) met import vanuit Excel (csv) of Active Directory.
  2. Autonome teams per (staf)afdeling, bedrijfsunit, productgroep, vestiging, etc met flexibel te selecteren functionele modules. 
  3. Bestandsbeheer (documenten, afbeeldingen, media, evt gekoppeld aan netwerk shares of Google drives).
  4. Fotopresentaties direct automatisch genereren vanuit bestandsbeheer.
  5. Zoeken en vinden van diverse inhoudstypes, overzichtelijk gerangschikt per type, ook in documentinhoud.
  6. Agenda met uitnodigingen en bevestigingen en terugkerende events (roosters).
  7. Slimme formulieren met zeer geavanceerde beheermodule om zelf workflows te maken.
  8. Content met reactiemogelijkheid, notificatie via e-mail, volgen/ontvolgen, “liken” en leesbevestiging.
  9. Intern berichtensysteem met team chat, personal chat en notificatie bij ongelezen berichten.
  10. Nieuwsbrieven per team met meetbaar doorklikken naar onderliggende nieuwsberichten uit het team.
  11. Digests per team en portal (een digest is een automatisch activiteitenverslag per dag/week/maand via e-mail).
  12. Contactlijst met profiel en pasfoto, ook via firewall direct in smartphone app.
  13. Widgets zoals “Nieuwste bijdragen”, “Nieuws uit mijn teams”, “Op de agenda”, “Verjaardagen”.
  14. Timeline view met filter opties en “scrollen” naar verleden en toekomst.
  15. API module voor koppelingen met 3rd party systemen, waaronder social networks als Google, Facebook en Twitter.
  16. Koppelingen met bestaande en nieuwe (maatwerk) web apps via Single Sign On
  17. Wiki voor teamgericht en organisatiebreed kennis management met versiebeheer en e-mail- en pushnotificaties bij comments en updates.
  18. Task wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer met tijdregistratie en e-mail- en pushnotificaties bij statuswijziging.
  19. Catalogus voor intranet en website om producten overzichtelijk weer te geven met efficiënt contentbeheer.
  20. Webcasting met screensharing en audio conferencing voor genodigden en anonieme websitebezoekers.
  21. Beeldbank met snel doorzoekbare online fotogalerijen en direct downloadbare productfoto's.
  22. Event management met evenementenkalender inclusief geautomatiseerde deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsdata.
  23. Vergaderkamerreservering waarmee medewerkers zelf ruimte kan reserveren en iedereen actueel overzicht behoudt.
  24. Vragenlijsten en assessments met diverse vraagsoorten en antwoordopties en verwerking in Excel.
  25. Incidentenregistratie met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.
  26. Zorg-en familieportaal met zorgproces ondersteunende tools om familie interactief te informeren en betrekken.
  27. Digitaal rapport met laagdrempelig beheer door trainers en docenten en altijd online toegang tot rapporten door cursisten.
  28. Verlofadministratie waarmee medewerkers zelf verlof en vakanties inplannen inclusief automatische berekening van urensaldi per medewerker.
  29. Document Management inclusief online tools om Excel en Word files te bewerken zonder Office 365.
  30. Workflow Management web app om interne en externe business processen te automatiseren.
  31. ...

Zoek op trefwoord