Digitale tools, mobile en web app functionaliteit
Deze inhoud is verplaatst naar => www.iconcept.nl/digitalisering/tools/
- Gebruikersbeheer (autorisatie en authenticatie) met import vanuit Excel (csv) of Active Directory.
- Autonome teams per (staf)afdeling, bedrijfsunit, productgroep, vestiging, etc met flexibel te selecteren functionele modules.
- Bestandsbeheer (documenten, afbeeldingen, media, evt gekoppeld aan netwerk shares of Google drives).
- Fotopresentaties direct automatisch genereren vanuit bestandsbeheer.
- Zoeken en vinden van diverse inhoudstypes, overzichtelijk gerangschikt per type, ook in documentinhoud.
- Agenda met uitnodigingen en bevestigingen en terugkerende events (roosters).
- Slimme formulieren met zeer geavanceerde beheermodule om zelf workflows te maken.
- Content met reactiemogelijkheid, notificatie via e-mail, volgen/ontvolgen, “liken” en leesbevestiging.
- Intern berichtensysteem met team chat, personal chat en notificatie bij ongelezen berichten.
- Nieuwsbrieven per team met meetbaar doorklikken naar onderliggende nieuwsberichten uit het team.
- Digests per team en portal (een digest is een automatisch activiteitenverslag per dag/week/maand via e-mail).
- Contactlijst met profiel en pasfoto, ook via firewall direct in smartphone app.
- Widgets zoals “Nieuwste bijdragen”, “Nieuws uit mijn teams”, “Op de agenda”, “Verjaardagen”.
- Timeline view met filter opties en “scrollen” naar verleden en toekomst.
- API module voor koppelingen met 3rd party systemen, waaronder social networks als Google, Facebook en Twitter.
- Koppelingen met bestaande en nieuwe (maatwerk) web apps via Single Sign On
- Wiki voor teamgericht en organisatiebreed kennis management met versiebeheer en e-mail- en pushnotificaties bij comments en updates.
- Task wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer met tijdregistratie en e-mail- en pushnotificaties bij statuswijziging.
- Catalogus voor intranet en website om producten overzichtelijk weer te geven met efficiënt contentbeheer.
- Webcasting met screensharing en audio conferencing voor genodigden en anonieme websitebezoekers.
- Beeldbank met snel doorzoekbare online fotogalerijen en direct downloadbare productfoto's.
- Event management met evenementenkalender inclusief geautomatiseerde deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsdata.
- Vergaderkamerreservering waarmee medewerkers zelf ruimte kan reserveren en iedereen actueel overzicht behoudt.
- Vragenlijsten en assessments met diverse vraagsoorten en antwoordopties en verwerking in Excel.
- Incidentenregistratie met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.
- Zorg-en familieportaal met zorgproces ondersteunende tools om familie interactief te informeren en betrekken.
- Digitaal rapport met laagdrempelig beheer door trainers en docenten en altijd online toegang tot rapporten door cursisten.
- Verlofadministratie waarmee medewerkers zelf verlof en vakanties inplannen inclusief automatische berekening van urensaldi per medewerker.
- Document Management inclusief online tools om Excel en Word files te bewerken zonder Office 365.
- Workflow Management web app om interne en externe business processen te automatiseren.
- ...