i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clichébeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Contact management

Contact management

Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.

PortalCMS Contact Management is een robuuste en flexibel configureerbare tool voor relatiebeheer.

Vanuit het overzichtelijke startscherm krijgt de gebruiker direct de 25 meest recent aangepaste relaties te zien met de belangrijkste functies zoals tags en notities toevoegen. Vanuit het startscherm open je ook direct de beknopte contactkaart en kan je de hele historie van notities lezen en notities toevoegen en een herinneringsdatum instellen. Vanuit het beknopte contactscherm kan je doorklikken naar de gedetailleerde contactkaart. Vanuit het overzichtsscherm kan je met behulp van tags en trefwoorden selecties maken en opslaan voor later. De selecties kan je gebruiken om acties op los te laten zoals gepersonaliseerde e-mailings met dynamische content, het versturen van SMS-berichten, het toevoegen of verwijderen van tags of exporteren naar Excel. 

Voor wie

In een social intranet gebruikt de HR-afdeling deze module om extra contactgegevens bij medewerkers op te slaan. In een klantportaal is het handig voor de marketing- en verkoopmedewerkers om nieuwe prospects in te voeren en bij alle relaties notities, herinneringen en tags bij te houden. Vanwege de koppeling aan Mailchimp is ook het verzenden van professionele en meetbare e-mailings met vooringestelde sjablonen eenvoudig te doen. Je krijgt dan dus de beschikking over geavanceerde statistieken waaronder de open rate en click-thru rate.

Bekijk de Contact Management Wiki

 

Kenmerken 

 

  • done
    Rudimentair en snel te leren CRM
  • done
    Eenvoudig importeren van bestaande relaties
  • done
    API koppelingen met bestaande databases
  • done
    Relaties ook zichtbaar in smartphone app
  • done
    Inzetbaar in sociaal intranet, klantportaal en website met webshop
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Een populair en daarom jaarlijks terugkerend artikel met daarin de Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. De winnende intranetteams van dit jaar speelden snel en effectief in op de gevolgen van de pandemie maar...
Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Het staat vast dat werknemers over de hele wereld en dus ook in Nederland in de komende jaren hun digitale vaardigheden verder gaan ontwikkelen. Minder bekend is dat de toevoeging van kunstmatige intelligentie aan de digitale...

Zoek op trefwoord