i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Forum

Forum

Met de forum module voeren gebruikers op gestructureerde wijze discussies en geven elkaar antwoorden en waardering.

De forum module is ideaal om gebruikers vrij onderwerpen te laten kiezen, vragen te laten stellen en antwoorden te laten geven. Gebruikers bepalen zelf welke antwoorden de beste zijn en waarderen de antwoordgever.

Afhankelijk van het aantal goed gewaardeerde antwoorden die een gebruiker geeft ontvangt deze een bijpassende badge. De rol van de portaladmin is beperkt, deze modereert alleen waar nodig.

Voor wie

De forum module is bedoeld voor gebruik in besloten portals zoals intranets maar komt ook goed tot zijn recht in een klantportaal.

 

Kenmerken 

  • done
    Gebruikers kiezen zelf de onderwerpen die zij willen bespreken  
  • done
    Gebruikers zijn volledig vrij om vragen te stellen en antwoorden te geven 
  • done
    Gebruikers met de beste antwoorden worden beloond 
  • done
    Portalbeheerder modereert waar nodig
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Lees ook

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ...
Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Een populair en daarom jaarlijks terugkerend artikel met daarin de Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. De winnende intranetteams van dit jaar speelden snel en effectief in op de gevolgen van de pandemie maar...
Het staat vast dat werknemers over de hele wereld en dus ook in Nederland in de komende jaren hun digitale vaardigheden verder gaan ontwikkelen. Minder bekend is dat de toevoeging van kunstmatige intelligentie aan de digitale...

Zoek op trefwoord