De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier ...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Incidentenregistratie

Incidentenregistratie

Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.

De incidentenregistratie module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier incidenten te registreren en af te handelen. De module is uitstekend inzetbaar voor het betreffende management als hulpmiddel ten behoeve van kwaliteitsverbeteringsprocessen en zeker in ISO-of HKZ-omgevingen.

Denk bij incidentenregistratie aan het bijhouden van technische storingen, ongelukken, schade, diefstal en inbraak. Door het bijhouden van deze gegevens krijg je beter inzicht, scherpere controle en dossiervorming hetgeen een aangifte na een misdrijf kansrijker maakt en de bepaling van de schade vereenvoudigt. De inzet van de incidentenregistratie tool verhoogt betrokkenheid bij het veiligheidsbeleid onder medewerkers en management. Voorwaarde voor succes is dat het simpel in gebruik is met snelle en duidelijke terugkoppeling.

Voor wie

De incidentenregistratie mobile app en web app is er voor medewerkers en manager, huurders en beheerders, leden en bestuurders.

Bekijk de schermvideo's vanaf mobiel (gebruiker) en desktop (manager).

Kenmerken

 

  • done
    Aanpasbaar aan meest voorkomende workflows
  • done
    Voeg één of meerdere vervolgacties toe aan de meldingen
  • done
    Exporteer resultaten voor verdere analyse en rapportage naar Excel
  • done
    Inzetbaar voor meerdere kwaliteitsdoeleinden
  • done
    Ondersteunt organisaties bij het voldoen aan o.a. ISO/HKZ normen
  • done
    De incidentenregistratie app integreert naadloos in sociaal intranet en medewerkers-app

  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord