i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Incidentenregistratie

Incidentenregistratie

Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.

De incidentenregistratie app helpt zorgprofessionals op een snelle en efficiënte manier incidentregistratie conform HKZ-normen te verwerken.

Registratie van incidenten geschiedt snel, laagdrempelig en accuraat via online webformulieren vanaf pc, tablet of smartphone.

Voor wie

De incidentenregistratie app is uitstekend inzetbaar als hulpmiddel ten behoeve van HKZ-certificatie en kwaliteitsverbeteringsprocessen in het algemeen.

Kenmerken

 

  • done
    Aanpasbaar aan meest voorkomende workflows
  • done
    Voeg één of meerdere vervolgacties toe aan de meldingen
  • done
    Exporteer resultaten voor verdere analyse en rapportage naar Excel
  • done
    Inzetbaar voor meerdere kwaliteitsdoeleinden
  • done
    Ondersteunt organisaties bij het voldoen aan o.a. ISO/HKZ normen
  • done
    De incidentenregistratie app integreert naadloos in sociaal intranet en medewerkers-app
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord