i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Portal Statistieken

Portal Statistieken

Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.

De Statistics module is gemaakt om betrokkenheid van gebruikers en teams te meten en de populariteit van nieuwsitems. De portal administrator kan zien welke nieuws items en welke gebruikers en teams het hoogste scoren.

Met deze statistieken wordt het makkelijker om de contentstrategie aan te scherpen en achterblijvende gebruikers en teams aan te moedigen met als resultaat om het optimale uit het sociaal intranet te halen. De rapportages worden in Excel aangeboden, voorbereid voor verdere analyse en grafische presentatie.  

Voor wie

De statistieken module is vooral handig voor Portal admins en redacteuren.  

 

Kenmerken 

  • done
    Centraal beheerd
  • done
    Filteren op datumbereik, gebruikers en teams
  • done
    Geschikt voor intranet en klantportaal
  • done
    Toont betrokkenheid van gebruikers en teams en populariteit van nieuwsberichten
  • done
    De statistiek module integreert naadloos in een sociaal intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord