De Maandplanner module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Hiermee laat je aan collega's zien op welke dagen je thuis, op kantoor of elders werkt en declareer je tegelijk je onkosten. Je manager controleert, accordeert...

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

Portal Statistieken

Portal Statistieken

Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.

De Statistics module is gemaakt om betrokkenheid van gebruikers en teams te meten en de populariteit van nieuwsitems. De portal administrator kan zien welke nieuws items en welke gebruikers en teams het hoogste scoren.

Met deze statistieken wordt het makkelijker om de contentstrategie aan te scherpen en achterblijvende gebruikers en teams aan te moedigen met als resultaat om het optimale uit het sociaal intranet te halen. De rapportages worden in Excel aangeboden, voorbereid voor verdere analyse en grafische presentatie.  

Voor wie

De statistieken module is vooral handig voor Portal admins en redacteuren.  

 

Kenmerken 

  • done
    Centraal beheerd
  • done
    Filteren op datumbereik, gebruikers en teams
  • done
    Geschikt voor intranet en klantportaal
  • done
    Toont betrokkenheid van gebruikers en teams en populariteit van nieuwsberichten
  • done
    De statistiek module integreert naadloos in een sociaal intranet en selfservice portal
  • foldergeneral
  • foldermanuals

Log in om te reageren

Zoek op trefwoord