Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Case: Trainingportal voor Transportsector

i-Concept ontwikkelde voor de Advance Groep de beveiligde trainingportal "mijnRoute95". Route95 is een opleidingsconcept voor de transportsector met het doel om management en personeel te ondersteunen bij de verplichte periodieke training en opleiding van chauffeurs. Route95 ontzorgt bij de uitvoering, registratie, signalering en administratieve aangelegenheden. In de portal kunnen managers precies de voortgang en planning van de chauffeurs blijven volgen.
 
Door slimme inzet van PortalCMS portal software worden significante besparingen gerealiseerd in tijd en geld. De portal is zeer korte tijd en in nauwe samenspraak met betrokken partijen tot stand gekomen en voldoet aan alle gestelde eisen.
 
i-Concept implementeert al sinds 1997 e-learning- en portaloplossingen voor de onderwijssector en het MKB.
 
Wanneer u meer wenst te weten over hoe i-Concept ook uw organisatie kan helpen, bijvoorbeeld met uw eigen e-learning en kennisbeheer portal, neem dan contact met ons op voor een kennismaking.

Lees ook

Bij 5000 studenten die jaarlijks 3 voortgangsrapporten en 1 examenrapport ontvangen en waar per rapport minimaal 15 minuten tijd bespaard wordt, levert de centrale oplossing al snel een kostenbesparing op van 75.000 Euro op...

Zoek op trefwoord