Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Case: Trainingportal voor Transportsector

i-Concept ontwikkelde voor de Advance Groep de beveiligde trainingportal "mijnRoute95". Route95 is een opleidingsconcept voor de transportsector met het doel om management en personeel te ondersteunen bij de verplichte periodieke training en opleiding van chauffeurs. Route95 ontzorgt bij de uitvoering, registratie, signalering en administratieve aangelegenheden. In de portal kunnen managers precies de voortgang en planning van de chauffeurs blijven volgen.
 
Door slimme inzet van PortalCMS portal software worden significante besparingen gerealiseerd in tijd en geld. De portal is zeer korte tijd en in nauwe samenspraak met betrokken partijen tot stand gekomen en voldoet aan alle gestelde eisen.
 
i-Concept implementeert al sinds 1997 e-learning- en portaloplossingen voor de onderwijssector en het MKB.
 
Wanneer u meer wenst te weten over hoe i-Concept ook uw organisatie kan helpen, bijvoorbeeld met uw eigen e-learning en kennisbeheer portal, neem dan contact met ons op voor een kennismaking.

Lees ook

Bij 5000 studenten die jaarlijks 3 voortgangsrapporten en 1 examenrapport ontvangen en waar per rapport minimaal 15 minuten tijd bespaard wordt, levert de centrale oplossing al snel een kostenbesparing op van 75.000 Euro op...

Zoek op trefwoord