Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

8 Killer web apps uit ons portal raamwerk

8 Killer web apps uit ons portal raamwerk
Een portal, site of intranet opzetten is 1 ding, maar langdurig succes hangt af van de doeltreffendheid en efficiency van de applicaties binnen zo'n webomgeving. Onderstaand een greep uit de reeks killer web applicaties die wij recentelijk vanuit ons portal raamwerk voor onze klanten mochten lanceren.

In onze voorgaande nieuwsbrief vertelde ik al over de specifieke wensen en eisen van onze klanten, die soms zelfs nog tijdens een project door voortschrijdend inzicht ontstaan. In de afgelopen periode konden we weer veel van die wensen honoreren zonder maatwerk dankzij onze rijkelijk gevulde bibliotheek met functionele modules, uitgekiend widgetbeheer en een flexibel inzetbare form generator. 

Onderstaand een greep uit de killer web applicaties die wij recentelijk vanuit ons portal raamwerk konden lanceren.

  1. Beeldbank
    Snel doorzoekbare online fotogalerijen met downloadbare productfoto's
     
  2. Event registratie
    Geautomatiseerde verwerking van deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsgegevens.
     
  3. Vergaderkamer reservering
    Medewerkers kunnen vergaderruimte reserveren en iedereen behoudt het actuele overzicht.
     
  4. Cursusinschrijving en planning
    Optimaliseer de totale inschrijving door deelnemersmaxima per locatie en datum in te stellen.
     
  5. E-mail nieuwsbrieven
    Aantrekkelijk ontwerp, eenvoudig te maken en verzenden en professionele in- en uitschrijving
     
  6. Vragenlijsten en assessments
    Diverse vraagsoorten met antwoordopties en automatische verwerking in Excel.
     
  7. Incidentenregistratie
    Met in te bouwen rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder. 
     
  8. Webcasting, video, chat en fileshare
    Eventueel ad hoc opgezette online vergaderingen of brainstorm sessies.
 
Benieuwd naar de overige mogelijkheden binnen ons raamwerk of heeft u misschien een nieuwe killer web app uitdaging voor ons?
Neem dan contact op voor een vrijblijvend oriënterend gesprek

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord