Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

CRM 4.0 en Twitter gekoppeld

Oplossingen:
crm
CRM 4.0 en Twitter gekoppeld
Microsoft stelt binnenkort drie gratis plugins ter beschikking aan haar klanten en partners waarmee onder anderen Twitter aan CRM 4.0 gekoppeld wordt. De plugins CRM Accelerator genoemd maken het bijvoorbeeld mogelijk om op sociale platforms zoals Twitterklantmeningen te categoriseren en met CRM te analyseren maar ook feedback te geven vanuit CRM.
Doel
Bedrijven kunnen met de Twitter Accellerator tweets plaatsen en de respons hierop volgen, automatisch categoriseren, analyseren en presenteren. Reacties op geplaatste tweets worden automatisch in CRM 4.0 opgenomen waarna later extra data toegevoegd kan worden zoals de echte naam, telefoonnummer en andere contact- of klantgegevens. Concurrent Salesforce.com had in maart reeds een soortgelijke aansluiting op Twitter aangekondigd.
 
 
Toekomst
Microsoft komt later dit jaar met nog twee extra Dynamics-addons speciaal voor sociale netwerken, te weten Facebook en LinkedIN. "Inzicht in wat klanten zeggen, is enorm waardevol", zegt analist Warren Wilson van marktmeter Ovum in het persbericht van Microsoft. "Deze nieuwe sociale netwerkfuncties kunnen beter inzicht geven in de ervaringen en opinies van klanten. Dat helpt bedrijven om betere beslissingen te nemen en uiteindelijk hun merkherkenning en klantcontact te verbeteren."
 
Overige Plugins
De twee overige aangekondigde Accelerators zijn bedoeld voor het beheer van partnerrelaties en voor integratie met een webportal.
 
 
Bron: Webwereld

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Volgens DDMA onderzoek hebben bedrijven sinds de invoering van de AVG gemiddeld twintig procent minder e-mailcampagnes verstuurd. Ondanks de AVG blijven de gemiddelde open ratio’s gelijk met zelfs licht gestegen ratio's voor...
E-mail marketing is communiceren met relaties zoals klanten en prospects via e-mailings. Recent Amerikaans onderzoek toont aan dat 7 procent van de nieuwe klanten via het kanaal e-mail wordt binnengehaald. Sociale media dragen...
i-Concept zet portalsoftware in waarmee informatie uit het populaire Microsoft Dynamics CRM beschikbaar kan worden gemaakt via een klantenportaal. Het unieke van deze oplossing is dat CRM uit de cloud en van achter de firewall...

Zoek op trefwoord