Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Deck Space Management software voor offshore platforms

Deck Space Management software voor offshore platforms
Schaarse ruimte aan boord van offshore platforms voor de productie van gas wordt tijdens onderhoud vaak nog schaarser. Diverse containers met een breed assortiment aan materieel, gereedschap en technische installaties moeten allemaal een passende plek krijgen. De Deck Space Manager wordt enorm ontlast met een software tool waarmee hij in één oogopslag ziet wat waar staat.

Total E&P vroeg i-Concept op basis van het eerder ontwikkelde digital signage software systeem een software tool te maken voor het Deck Space Management op haar tientallen platforms. Het werd de DSM tool.

Slim en flexibel schuiven

De keuze voor de digital signage software als basis voor de DSM tool lijkt niet zo voor de hand liggend. Echter, in beide systemen kunnen beheerders en werkvoorbereiders eenvoudig met drag en drop hun content op de gewenste plaats positioneren. In het geval van de DSM tool vormen de containers de content elementen. Het beginraster wordt dusdanig geconfigureerd dat het precies overeenkomt met de plattegrond van een platform. Daarna wordt het managen van containers kinderspel. De duidelijke weergave van de types container en hun bijbehorende kenmerken, waaronder de locatie van de deuren helpen om werkzaamheden optimaal voor te bereiden. Containers kunnen gestapeld en geroteerd worden weergegeven en per container kunnen notities worden toegevoegd.  Het is een multi-user omgeving, waarbij er bewust maar één persoon tegelijkertijd aan de indeling kan werken.  Het actuele resultaat is altijd raadpleegbaar vanuit het intranet door de gehele organisatie, maar zeker ook op de locatie zelf op grote schermen en op tablets. Uiteraard kan de status ook worden geprint op A5 of A3 formaat.

Slimme aanpak sneller resultaat

De slimme inzet van bestaande technologie heeft enorme efficiëntievoordelen opgeleverd en die blijven niet beperkt tot een kortere doorlooptijd, maar gelden zeker ook voor het beheer en de leertijd. 

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord