Documentbeheer conform HKZ norm voor Zorgsector

Geen dienstensector ontkomt aan de kwaliteitskeurmerken en certificering. HKZ staat voor harmonisatie en kwaliteit in de zorgsector. i-Concept werkt aan een documentbeheersysteem dat aan de HKZ norm zal voldoen. Documenten en handboeken zullen door verschillende specialisten via een portal worden geschreven en op maat en op afdelingsniveau worden aangeboden..
Een greep uit de voorzieningen zoals deze zijn voorzien:
- Centrale locatie bestanden en beheer portal
- Een centrale vindplaats voor alle documenten en handboeken
- Onderhoud middels backend door redactie teams met verschillende rechten
- Centraal beheerd door eindredactie
- Wijzigingsvoorstellen centraal beheerd
- Wijziging en voorstellen overzicht en notificatie
- Mogelijkheid voor het toevoegen van nieuwe handboeken, hoofdstukken en/of artikelen
- WYSIWYG en preview
- User management
- Beheer van bestanden
- Exporteren naar PDF/Word etc. en printen documenten
- Beheer export mogelijkheden
Specifieke aanpassingen
- Afdeling gebonden handboeken, aangepast door afdelingen voor specifieke situaties
- Software en updates worden centraal door i-Concept beheerd, onderhouden en geactualiseerd
- Future proof door toepassing van industriestandaarden zoals SOA
- Compatibiliteit met bestaande software pakketten
- Koppelingsmogelijkheden met bestaande programmatuur
Heeft uw (zorg)instelling ook behoefte aan dit soort toepassingen? Neem dan contact met ons op.