Picocare was een van de blikvangers op de Zorg & ICT 2025 beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Vele vertegenwoordigers van zorginstellingen toonden zich razend enthousiast over de slimme medicijndispenser Pico, verbonden aan de Picocare portal en mobile app.

...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variƫrend van kleine tot...

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Extranet voor Extrabox Self-Storage

Extranet voor Extrabox Self-Storage
Extrabox opende begin juni haar extranet voor medewerkers en partners van haar 4 Nederlandse vestigingen. Het extranet bestaat uit een weblog, filemanager, smoelenboek, adreslijsten en catalogus met marketingmateriaal.

Extrabox biedt Self-Storage, tijdelijke beveiligde, droge en verwarmde opslagruimte voor bijvoorbeeld inboedels, archiefruimte, extra voorraad of tijdelijke overslag.

Het extranet bestaat uit een weblog, filemanager, smoelenboek, adreslijsten en catalogus met merchandising en marketingmateriaal. Via de weblog communiceert het management nieuwtjes over onder andere verkoop en marketing. In de filemanager treffen medewerkers veelbenodigde PDF- en Worddocumenten, foto's en overige illustraties aan. Alle medewerkers zijn op trefwoord en met diverse andere filters terug te vinden en worden met naam, foto, vestigingsadres en contactgegevens getoond. Deze gebruikerslijst wordt actueel gehouden door middel van een synchronisatie met het personeelsinformatiesysteem. 

De i-Engine CRM module wordt ingezet om bijvoorbeeld de leveranciersgegevens centraal bij te houden.

Extrabox extranet met i-Engine technologie

Het Extrabox management besloot tot het i-Engine extranet na een kosteloze testfase van 30 dagen. In deze periode werden alle i-Enginemodules uitgebreid getest, als ware het extranet al volledig operationeel. Na de succesvolle testfase was het dan ook zeer eenvoudig om officieel van start te gaan.

Lees meer over de kosten-effectieve i-Engineprojecten met korte doorlooptijden.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord