Picocare was een van de blikvangers op de Zorg & ICT 2025 beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Vele vertegenwoordigers van zorginstellingen toonden zich razend enthousiast over de slimme medicijndispenser Pico, verbonden aan de Picocare portal en mobile app.

...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variƫrend van kleine tot...

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Internet Quickscan

Internet Quickscan
i-Concept kan met een internet quickscan uw huidige internetaanpak beoordelen. Met het rapport kunt u direct uw voordeel doen door verbeteringen aan te brengen en kosten te besparen. Maak gebruik van het aanvraagformulier. Wij zullen spoedig daarna met u contact opnemen voor een afspraak.

i-Concept kan met een internet quickscan uw huidige internetaanpak beoordelen. Met het rapport kunt u direct uw voordeel doen door verbeteringen aan te brengen en kosten te besparen. In de quickscan wordt vanuit diverse invalshoeken gekeken naar meerdere onderdelen, waaronder:

  • vormgeving en usability
  • vindbaarheid in zoekmachines en kwaliteit van sitebezoek
  • kosten- en serviceniveau leveranciers
  • aansluiting en synergie tussen bestaande (backoffice) webapplicaties zoals CMS en CRM.


Maakt u voor een quickscan gebruik van dit aanvraagformulier.
Wij zullen spoedig daarna met u contact opnemen voor een afspraak.
Heeft u geen kaart met code ontvangen voor een gratis quickcan?
Neemt u dan eerst telefonisch contact op via 010-4139444.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord