Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Leden portaal voor Hermes

Leden portaal voor Hermes
De ruim 7500 leden van de Rotterdamse vereniging Hermes genieten nu van een uitgebreide online ledenportaal. Nieuwsberichten, contactgegevens, agenda's en meer details worden nu online bijgehouden en voor leden zichtbaar gemaakt. Veel van het beheerwerk wordt door de leden zelf gedaan. Zij kunnen zelf eenvoudig hun adresgegevens up-to-date houden, nieuws toevoegen en notificaties rondsturen.

De ruim 7500 leden van de Rotterdamse vereniging Hermes genieten nu van een uitgebreide online ledenportaal. Nieuwsberichten, contactgegevens, agenda's en meer details worden nu online bijgehouden en voor leden zichtbaar gemaakt. Veel van het beheerwerk wordt door de leden zelf gedaan. Zij kunnen zelf eenvoudig hun adresgegevens up-to-date houden, nieuws toevoegen en notificaties rondsturen.

Via RSS (really simple syndication - een standaard protocol om nieuws uit te wisselen) worden nieuwberichten op de voorpagina geplaatst. De beheerders hebben ook de optie om een selectie van deze 'RSS feed' met een druk op de knop om te zetten in een elektronische nieuwsbrief. Zo kunnen de beheerders diverse lokatie- of contentgerelateerde nieuwsbrieven verspreiden naar groepen leden. Het automatisch tonen van de gegevens zoals ze bekend zijn bij Hermes in deze nieuwsbrieven is een extra stimulans naar leden toe om hun gegevens goed up-to-date te houden.

De lancering is inmiddels een feit en heeft vele 'heractiveringen' opgeleverd onder oude passieve leden.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord