Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Meer keus aan office in de cloud

Meer keus aan office in de cloud
Steeds vaker kiezen bedrijven voor kosteneffectieve oplossingen in de cloud. Office 365 en Google apps trekken veel aandacht als vervanging van Sharepoint of Exchange. Toch doet u er verstandig aan om niet onder hypnose te raken van het marketinggeweld van deze grootmachten, want u zou zo maar een juweeltje als Hyperoffice kunnen mislopen.

Wat is Hyperoffice?

HyperOffice is een kosteneffectief cloud based alternatief voor uw Exchange en/of Sharepoint combinatie maar ook voor Office 365 en Google Apps. Uw medewerkers hebben met Hyperoffice zonder installatie direct toegang tot een uitgebreid collaboratieplatform. De functionaliteiten omvatten samenwerken aan documenten, e-mail, kalender, contacten, projecten en taken. Hyperoffice biedt al uw medewerkers beveiligde toegang via computer, tablet en smartphone, onafhankelijk van locatie en tijd. 

Wie is Hyperoffice?

Hyperoffice is het meermaals bekroonde Amerikaanse softwarebedrijf dat innovatieve cloudsoftware oplossingen ontwikkelt. Hyperoffice werd in 1998 opgericht en staat al jaren bekend als leider in online communicatie en samenwerkingsoplossingen voor het MKB. Sinds de oprichting hebben inmiddels meer dan 300.000 klanten wereldwijd de kracht van Hyperoffice succesvol ingezet. Hyperoffice is verder één van de eersten die software-as-a-service (SAAS) aanbood. Hyperoffice is bekroond door gerenommeerde autoriteiten zoals Red Herring met diverse awards waaronder 'meest innovatieve bedrijf' en 'best web-tool'.

Hyperoffice uitproberen?

i-Concept biedt haar relaties de mogelijkheid hun dure en complexe Microsoft Office omgeving te verruilen voor het kosteneffectieve alternatief Hyperoffice. Hiermee beschikken klanten niet alleen over de standaard office functies op uw computers, tablets en smartphones, maar kunnen deze flexibel en efficiënt uitgebouwd worden met maatwerk backoffice toepassingen voor uw intranet en website.

i-Concept is als Hyperoffice partner uw eerste aanspreekpunt om kennis te maken met de mogelijkheden die Hyperoffice te bieden heeft. Klik op de knop 'Probeer HyperOffice Gratis' en maak direct en vrijblijvend kennis met Hyperoffice.

 

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord