...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

In het nieuwe jaar staat het i-Concept team weer graag klaar met direct beschikbare digitalisering apps voor selfservice portals, maar zeker ook weer innovatieve en apps op maat voor klanten en medewerkers.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variërend van kleine tot...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

MS CRM integratie in klantportaal

Oplossingen:
crm
MS CRM integratie in klantportaal
i-Concept zet portalsoftware in waarmee informatie uit het populaire Microsoft Dynamics CRM beschikbaar kan worden gemaakt via een klantenportaal. Het unieke van deze oplossing is dat CRM uit de cloud en van achter de firewall kan communiceren met de extern geplaatste portalserver. Deze combinatie van beveiliging en flexibiliteit werd mogelijk dankzij de onderliggende Services Oriented Architecture.

i-Concept gebruikt al geruime tijd een Uniform Portal API (Application Programming Interface). Dit is softwarematig gereedschap waarmee diverse webportalapplicaties aan elkaar geschroefd kunnen worden, zodat ze optimaal met elkaar kunnen samenwerken. De koppeling van CRM met portalomgevingen is daar een mooi voorbeeld van. MS CRM wordt veel gebruikt door verkoopafdelingen om klantinformatie bij te houden en vervolgens doelgerichte verkoopacties te kunnen plannen. Met de door i-Concept gebruikte portalsoftware kunnen klanten inloggen op een persoonlijke pagina, waar ze enkel toegang krijgen tot hun eigen klantkaart uit CRM. Binnen deze klantkaart kunnen vervolgens diverse andere webapplicaties en webdiensten worden geïntegreerd. Denk dan aan webshops en service-tickets.

 

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Volgens DDMA onderzoek hebben bedrijven sinds de invoering van de AVG gemiddeld twintig procent minder e-mailcampagnes verstuurd. Ondanks de AVG blijven de gemiddelde open ratio’s gelijk met zelfs licht gestegen ratio's voor...
E-mail marketing is communiceren met relaties zoals klanten en prospects via e-mailings. Recent Amerikaans onderzoek toont aan dat 7 procent van de nieuwe klanten via het kanaal e-mail wordt binnengehaald. Sociale media dragen...
i-Concept zet portalsoftware in waarmee informatie uit het populaire Microsoft Dynamics CRM beschikbaar kan worden gemaakt via een klantenportaal. Het unieke van deze oplossing is dat CRM uit de cloud en van achter de firewall...

Zoek op trefwoord