De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier ...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

MS CRM integratie in klantportaal

Oplossingen:
crm
MS CRM integratie in klantportaal
i-Concept zet portalsoftware in waarmee informatie uit het populaire Microsoft Dynamics CRM beschikbaar kan worden gemaakt via een klantenportaal. Het unieke van deze oplossing is dat CRM uit de cloud en van achter de firewall kan communiceren met de extern geplaatste portalserver. Deze combinatie van beveiliging en flexibiliteit werd mogelijk dankzij de onderliggende Services Oriented Architecture.

i-Concept gebruikt al geruime tijd een Uniform Portal API (Application Programming Interface). Dit is softwarematig gereedschap waarmee diverse webportalapplicaties aan elkaar geschroefd kunnen worden, zodat ze optimaal met elkaar kunnen samenwerken. De koppeling van CRM met portalomgevingen is daar een mooi voorbeeld van. MS CRM wordt veel gebruikt door verkoopafdelingen om klantinformatie bij te houden en vervolgens doelgerichte verkoopacties te kunnen plannen. Met de door i-Concept gebruikte portalsoftware kunnen klanten inloggen op een persoonlijke pagina, waar ze enkel toegang krijgen tot hun eigen klantkaart uit CRM. Binnen deze klantkaart kunnen vervolgens diverse andere webapplicaties en webdiensten worden geïntegreerd. Denk dan aan webshops en service-tickets.

 

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Marketingteams willen het liefst alle cruciale digitale vaardigheden binnenshuis hebben, maar dat lukt slechts 1 van de 5 teams. In 80 procent van de gevallen moeten één of meerdere cruciale digitale expertises worden ingehuurd.
Nederlandse e-mail marketeers rapporteren hogere open en click ratios, met name bij campagnes die zich richten op consumenten of de combinatie van particuliere en zakelijke klanten. Alom waardeert men e-mail als belangrijker...
Volgens DDMA onderzoek hebben bedrijven sinds de invoering van de AVG gemiddeld twintig procent minder e-mailcampagnes verstuurd. Ondanks de AVG blijven de gemiddelde open ratio’s gelijk met zelfs licht gestegen ratio's voor...
E-mail marketing is communiceren met relaties zoals klanten en prospects via e-mailings. Recent Amerikaans onderzoek toont aan dat 7 procent van de nieuwe klanten via het kanaal e-mail wordt binnengehaald. Sociale media dragen...
i-Concept zet portalsoftware in waarmee informatie uit het populaire Microsoft Dynamics CRM beschikbaar kan worden gemaakt via een klantenportaal. Het unieke van deze oplossing is dat CRM uit de cloud en van achter de firewall...

Zoek op trefwoord