Picocare was een van de blikvangers op de Zorg & ICT 2025 beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Vele vertegenwoordigers van zorginstellingen toonden zich razend enthousiast over de slimme medicijndispenser Pico, verbonden aan de Picocare portal en mobile app.

...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variƫrend van kleine tot...

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Succesvolle Honig WK actie met PortalCMS

Succesvolle Honig WK actie met PortalCMS
In mei lanceerde Honig een inmiddels spraakmakende WK marketingactie, waarmee consumenten voordelig een voetbalshirt met eigen naam en rugnummer konden laten maken. Vanaf de start draaide deze WK actie op volle toeren en werden er ruim 300.000 Oranjefans voorzien van een op maat gemaakt oranje voetpolo. De bestellingen werden verzameld en gedistribueerd via een PortalCMS webapplicatie.

In mei lanceerde Honig een inmiddels spraakmakende WK marketingactie, waarmee consumenten voordelig een voetbalshirt met eigen naam en rugnummer konden laten maken. Vanaf de start draait deze WK actie op volle toeren en inmiddels zijn al ruim 300.000 Oranjefans voorzien van een op maat gemaakt oranje voetbalshirt. De bestellingen worden verzameld en gedistribueerd via een op i-Engine gebaseerde webapplicatie. Zowel de betrokken logistieke partijen als de producenten van de polo’s werken samen via dit online systeem.

"De actie is een enorm succes. Met deze grote volumes is een betrouwbaar online systeem onmisbaar", zegt Leendert van Neerbos, directeur van Markantas en bedenker van deze Honig marketingactie. "Gelukkig hebben ze bij i-Concept wel vaker projecten gedaan met grote hoeveelheden contactgegevens en konden wij met een gerust hart van start gaan met een stabiel en snel systeem".

Door onder andere gebruik te maken van XML als import- en exportformat heeft i-Concept het de diverse partijen mogelijk gemaakt om gegevens in hun eigen systemen te verwerken.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord