Totaaloplossing Sociaal Intranet en Websites Victas
Gebruikers continu activeren en stimuleren
Een belangrijk kenmerk van een sociaal intranet is dat de gebruikers actief zelf content generen en publiceren. Om dit te stimuleren bieden diverse functionele modules zoals nieuws, blogs, digests en handige voorzieningen zoals "volg en notificeer" hierbij hulp. Directe sociale interactie tussen gebruikers is een ander kenmerk van sociale intranets. Om dit te stimuleren wordt het experiment niet geschuwd, zoals met de onlangs toegevoegde chat voorziening. Andere sociale tools worden voortdurend verder verbeterd, waardoor de gebruikservaring verder wordt verrijkt met elke update. Niet alleen worden gebruikers geprikkeld het intranet te gebruiken, ook blijft de toegevoegde waarde na de initiële implementatie doorgroeien.
Eigen gezicht en hulpmiddelen
Een belangrijk doel van het nieuwe Victas intranet was om medewerkers zich direct thuis te laten voelen en hen probleemloos de weg te laten vinden. Alle dagelijks gebruikte digitale hulpmiddelen zijn daarom direct vanuit de homepage beschikbaar gemaakt. Het eigen gezicht en de uitstraling van het intranet is tot stand gekomen in samenwerking met ontwerpbureau Offermans Design, verantwoordelijk voor de huisstijl. Het intranet heeft hierdoor een geheel eigen en unieke uitstraling gekregen, dat zowel qua vorm als functie perfect past bij Victas en haar medewerkers. De ontvangst na lancering was zeer positief en draagt zeer zeker bij aan de snelle acceptatie door eindgebruikers.
Meer weten?
Op zoek naar een oplossing die perfect aansluit bij uw bedrijfscultuur en -structuur? Neem contact op en laat ons u verder informeren over een deel- of totaaloplossing die past bij uw organisatie .