Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Verlofurenregistratie web app Pearl Music Europe

Oplossingen:
intranet
Verlofurenregistratie web app Pearl Music Europe
Pearl Music Europe zette al PortalCMS Enterprise software in voor intranet en partnerportaal. Vanaf nu is het intranet uitgebreid met een maatwerk verlofurenregistratie web app. De web app sluit optimaal aan bij bestaande interne procedures en processen, is intuïtief in gebruik en daardoor uiterst laagdrempelig voor gebruikers.

Inzicht en controle

Medewerkers van Pearl Music Europe kunnen binnenkort via het eigen intranet snel en gemakkelijk hun verlofuren en vakantiedagen aanvragen. Alle belanghebbenden krijgen hiermee direct inzicht in (de eigen) actuele verlofurensaldi omdat alle mutaties automatisch direct worden bijgewerkt.

Het HR management behoudt optimaal de controle, wordt automatisch op de hoogte gebracht van aanvragen die vervolgens met 1 muisklik  kunnen worden gehonoreerd. Deze goedgekeurde vakantieplanning wordt automatisch in een gedeelde intranetagenda getoond. De webapp berekent verder automatisch alle saldi en houdt daarbij rekening met weekenddagen en de centraal door HRM beheerde lijst met (nationale) feestdagen. Individuele saldi van medewerkers worden op basis van deze gegevens automatisch bijgewerkt. De webapp beschikt over een Excel exportfunctie om eventuele handmatige nabewerking mogelijk te maken en voor gebruik als bijlage bij jaarverslagen. 

Laagdrempelig en professioneel

Dankzij de nieuwe web app beschikken zowel managers als medewerkers altijd en overal over een duidelijk overzicht van gebruikte en nog op te nemen verlofuren. Het plannen van vakanties en werk wordt zo een stuk eenvoudiger. Voor professionele organisaties zoals Pearl Music Europe en haar medewerkers is de web app een nieuwe en handig tool die zorgt voor optimale inzet van mensen.

Meer weten?

Op zoek naar een goed passende oplossing die aansluit bij uw bedrijfsstructuur en workflow? Neem contact op en laat ons u helpen een passende oplossing voor uw organisatie te vinden.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...
In deze reeks verhalen uit de praktijk nemen we verkennende intranet project teams mee in een realistische reis van oriëntatie, leveranciersselectie, intranet implementatie en lancering. Diverse sectoren als zorg en techniek...
De onderzoeksresultaten laten zien dat middelgrote organisaties met name quick-wins zien in digitale tools voor taken, tijd en kennis. De meeste winst is te boeken voor de vele non-desk workers met digitale tools voor...
Perfecte timing voor organisaties met 10 tot meer dan 1000 medewerkers. Voor minder dan 5 euro per gebruiker per jaar drie problemen opgelost en gelijk een lange termijn visie voor agile maatwerk met behulp van een low-code...

Zoek op trefwoord