Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Verwey Vastgoed partnerportal

Oplossingen:
intranet, portal
Verwey Vastgoed partnerportal
Verwey Vastgoed zet PortalCMS Portal Technologie in om efficiënter met huurders, verhuurders, VVE-besturen en overige relaties te communiceren. Elke relatie krijgt via een persoonlijke inlogcode toegang tot de partnerportal waarin frequent nieuwe informatie op maat wordt klaargezet. Verwey Vastgoed bespaart hiermee op de communicatiekosten, voorkomt fouten en boekt tijdwinst.

Verwey Vastgoed zet PortalCMS Portal Technologie in om efficiënter met huurders, verhuurders, VVE-besturen en overige relaties te communiceren. Elke relatie krijgt via een persoonlijke inlogcode toegang tot de partnerportal waarin frequent nieuwe informatie op maat wordt klaargezet. Verwey Vastgoed bespaart hiermee op de communicatiekosten, voorkomt fouten en boekt tijdwinst.

Na inloggen krijgt de relatie een persoonlijk startscherm met zogenaamde team-rooms. Aangezien het veel voorkomt dat een partner in meerdere projecten of contracten participeert, vertoont het startscherm alle team-rooms waarin de partner rechten heeft. Binnen een team-room wordt rapportage klaargezet in de vorm van documenten of presentaties. De betreffende Verwey Vastgoed teamleider kan met een druk op de knop aan alle relaties een notificatie via e-mail of SMS zenden, bijvoorbeeld als er dringend nieuws is. 

De team-rooms zijn de eerste zichtbare resultaten van de ontwikkeling van de partnerportal. In de komende maanden wordt doorgewerkt aan diverse specifieke webapplicaties binnen de portal.

Verwey vastgoed portal

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Een populair en daarom jaarlijks terugkerend artikel met daarin de Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. De winnende intranetteams van dit jaar speelden snel en effectief in op de gevolgen van de pandemie maar...
Naast voortzetting van eerder ingezette trends zoals Agile-ontwikkeling, toenemende budgetten en teamgrootte ook verrassende nieuwe ontwikkelingen in dit verslag van de jaarlijkse intranet designwedstrijd. Deze samenvatting met...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...
In deze reeks verhalen uit de praktijk nemen we verkennende intranet project teams mee in een realistische reis van oriëntatie, leveranciersselectie, intranet implementatie en lancering. Diverse sectoren als zorg en techniek...

Zoek op trefwoord