...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

In het nieuwe jaar staat het i-Concept team weer graag klaar met direct beschikbare digitalisering apps voor selfservice portals, maar zeker ook weer innovatieve en apps op maat voor klanten en medewerkers.

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variërend van kleine tot...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

Virtuele thuishaven voor Profsgroep

Oplossingen:
portal, intranet
Virtuele thuishaven voor Profsgroep
Profsgroep is dienstverlener op het gebied van personeel en advies. De medewerkers met diverse specialismen werken voor een belangrijk deel op locatie bij de klant. Om toch effectief kennis te kunnen delen en ervaringen uit te wisselen en de bedrijfsidentiteit te versterken, is i-Concept gevraagd een portal te bouwen die in deze behoefte voorziet en nu alle collega's optimaal met elkaar verbindt.

Profsgroep is dienstverlener op het gebied van personeel en advies en bestaat uit werkmaatschappijen met diverse specialismen. De medewerkers werken voor een belangrijk deel op locatie bij de klant. Om toch effectief kennis te kunnen delen en ervaringen uit te wisselen en de bedrijfsidentiteit te versterken, is i-Concept gevraagd een portal te bouwen die in deze behoefte voorziet en nu alle collega's optimaal met elkaar verbindt..

PortalCMS Enterprise editie biedt gebruikers zowel intern nieuws, agenda en wiki als een wekelijkse digest per e-mail en een zeer toegankelijke wiki en een interactief kennisplatform. Gebruikers worden zo in staat gesteld effectief, plaats- en tijdonafhankelijk kennis en ervaringen met elkaar te delen.
Ook met het oog op de toekomst is PortalCMS Enterprise editie de juiste keuze. PortalCMS is volledig "social media ready" en kan ook verschillende marktleidende backoffice applicaties integreren.
Wanneer u meer informatie wenst over de mogelijkheden die PortalCMS voor uw organisatie biedt, neem dan direct contact op.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...
In deze reeks verhalen uit de praktijk nemen we verkennende intranet project teams mee in een realistische reis van oriëntatie, leveranciersselectie, intranet implementatie en lancering. Diverse sectoren als zorg en techniek...
De onderzoeksresultaten laten zien dat middelgrote organisaties met name quick-wins zien in digitale tools voor taken, tijd en kennis. De meeste winst is te boeken voor de vele non-desk workers met digitale tools voor...

Zoek op trefwoord