Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Web 2.0 portal voor DeNieuwBouw.nl

Oplossingen:
portal, website-ontwikkeling
Web 2.0 portal voor DeNieuwBouw.nl
DeNieuwBouw is een vereniging van jonge professionals in de bouw. Deze actieve vereniging gebruikt een Web 2.0 portal om LinkedIn-achtige functionaliteit aan te kunnen bieden waarmee leden en bezoekers actief kunnen participeren. Met technologie van PortalCMS als fundament is in zeer korte tijd een solide portal gebouwd met geavanceerde back-office toepassingen.

DeNieuwBouw is een vereniging van jonge professionals in de bouw. Deze actieve vereniging gebruikt een Web 2.0 portal om LinkedIn-achtige functionaliteit aan te kunnen bieden waarmee leden en bezoekers actief kunnen participeren. Met de technologie van PortalCMS als fundament is in zeer korte tijd een solide portal gebouwd met geavanceerde back-office toepassingen.

Binnen deze open Web 2.0 Portal van DeNieuwBouw kunnen gebruikers video's, artikelen, documenten, profielen en RSS feeds publiceren. Tevens kunnen leden ad hoc projectgroepen creëren en zo binnen een gesloten omgeving documenten delen en met elkaar en het publiek communiceren.

DeNieuwBouw.nl

Een overzicht van wat deze portal aan interessante functionaliteiten herbergt:

  • Bezoekers hebben de mogelijkheid zichzelf te registreren waarbij op verschillende manieren de betrouwbaarheid en geldigheid van verschillende gegevens kan worden gecontroleerd.
  • Gebruikers kunnen een eigen profiel aanmaken, hierin kunnen zij bij de eerste inlog privacy settings aanpassen, zijn/haar profiel bijwerken en functionaliteiten toevoegen of weglaten. Daarnaast kunnen zij bekenden toevoegen via het ledenbestand aan hun contacten en deze delen met anderen.
  • Onder kringen en projecten kunnen gebruikers zich aansluiten bij en participeren in projecten of thema-gerichte kenniskringen
  • Gebruikers hebben de mogelijkheid blogs aan te maken en media te publiceren
  • De geavanceerde CMS modules stellen de vereniging in staat om diverse projectmatige websites zoals www.opnieuwmobiel.nl en www.roadmap2028.nl te lanceren en te beheren.

De bovenstaande case is een representatieve weergave van de mogelijkheden die PortalCMS biedt voor besloten en publieke web 2.0 portals.

Wilt u de vele mogelijkheden van PortalCMS zelf ervaren? Vraag dan hier een gratis en vrijblijvende demonstratie aan.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
De bedrijfswebsite van Bausch Datacom is aan een grondige upgrade onderworpen. De nieuwe website is modern vormgegeven en stelt zich dynamisch samen uit verschillende bronnen waaronder nieuws- en blogberichten en vooral een zeer...
In recordtijd van idee tot lancering. Dat is een multidisciplinair team van recruiters, online marketeers, UI designers en internetsoftware ontwikkelaars gelukt met de flitsende corporate jobsite werkenbijaltran.nl. Door de...
We prijzen ons bij i-Concept gelukkig met de verscheidenheid aan uitdagingen die wij bij onze klanten aantreffen. We grijpen alle kansen met beide handen aan om te leren van de uiteenlopende situaties en problemen. Met elk nieuw...
Victas verslavingszorg maakt sinds afgelopen zomer gebruik van een nieuw sociaal intranet genaamd Vicky. Ruim 600 medewerkers zijn sindsdien enthousiast aan de slag gegaan met dit frisse nieuwe intranet. De totale ontwikkelduur...

Zoek op trefwoord