Sociaal intranet Vinci Facilities Nederland in 4 weken

Sociaal intranet Vinci Facilities Nederland in 4 weken
Vinci Facilities Nederland BV nam eerder dit jaar een gloednieuw sociaal intranet in gebruik. Het volledige project, inclusief toe- en inpassing van responsive webdesign en design in eigen huisstijl, nam minder dan vier weken in beslag. De ruim 500 medewerkers, verdeeld over drie werkmaatschappijen in heel Nederland, maken inmiddels actief gebruik van dit rijk gevulde intranet. Het intranet blijkt zeer effectief op gebied van kennismanagement, interne nieuwsdeling en ondersteuning van diverse interne processen.

Volwaardig kennismanagement portaal

Het nieuwe intranet is onder meer ingezet als kennismanagement portaal. Een groot aantal interne websites, diverse wiki's (digitale interactieve handboeken), de uitgebreide zoekfunctie en de eigen mobile app zorgen ervoor dat medewerkers snel en eenvoudig toegang hebben tot alle relevante kennis en informatie. Diverse koppelingen met externe systemen zoals kwaliteitshandboeken en informatiebronnen maken het plaatje compleet.

Snel, altijd en overal collega's met precies de juiste expertise vinden is kinderspel geworden. Kennis en informatie delen op het intranet is gemakkelijk en laagdrempelig, zowel voor redacteur als eindgebruiker. Functionaliteiten zoals nieuws, blogs, (automatisch gegenereerde) nieuwsbrieven en de mobile app zijn slechts enkele voorbeelden van hulpmiddelen die Vinci Facilities Nederland effectief en snel kennis laat delen.

Meer weten?

Ook benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem vrijblijvend contact op en laat u informeren.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...
In deze reeks verhalen uit de praktijk nemen we verkennende intranet project teams mee in een realistische reis van oriëntatie, leveranciersselectie, intranet implementatie en lancering. Diverse sectoren als zorg en techniek...
Het verslag van de jaarlijkse intranet designwedstrijd biedt elke keer weer inzicht in nieuwe interessante ontwikkelingen. Deze samenvatting met geleerde lessen, trends en tips is onmisbaar voor oriënterende intranetteams. 
De onderzoeksresultaten laten zien dat middelgrote organisaties met name quick-wins zien in digitale tools voor taken, tijd en kennis. De meeste winst is te boeken voor de vele non-desk workers met digitale tools voor...
Perfecte timing voor organisaties met 10 tot meer dan 1000 medewerkers. Voor minder dan 5 euro per gebruiker per jaar drie problemen opgelost en gelijk een lange termijn visie voor agile maatwerk met behulp van een low-code...

Bezoek ons

i-Concept InternetWorks BV
Bergweg 122
3036 BH Rotterdam
T +31 10-4139444
Route naar i-Concept
KvK 24294582
BTW NL807967622B01

Volg ons

Facebook link icon Twitter link icon Linkedin link icon RSS link icon

Zoek op trefwoord