Verwey Vastgoed partnerportal

Oplossingen:
intranet, portal
Verwey Vastgoed partnerportal
Verwey Vastgoed zet PortalCMS Portal Technologie in om efficiënter met huurders, verhuurders, VVE-besturen en overige relaties te communiceren. Elke relatie krijgt via een persoonlijke inlogcode toegang tot de partnerportal waarin frequent nieuwe informatie op maat wordt klaargezet. Verwey Vastgoed bespaart hiermee op de communicatiekosten, voorkomt fouten en boekt tijdwinst.

Verwey Vastgoed zet PortalCMS Portal Technologie in om efficiënter met huurders, verhuurders, VVE-besturen en overige relaties te communiceren. Elke relatie krijgt via een persoonlijke inlogcode toegang tot de partnerportal waarin frequent nieuwe informatie op maat wordt klaargezet. Verwey Vastgoed bespaart hiermee op de communicatiekosten, voorkomt fouten en boekt tijdwinst.

Na inloggen krijgt de relatie een persoonlijk startscherm met zogenaamde team-rooms. Aangezien het veel voorkomt dat een partner in meerdere projecten of contracten participeert, vertoont het startscherm alle team-rooms waarin de partner rechten heeft. Binnen een team-room wordt rapportage klaargezet in de vorm van documenten of presentaties. De betreffende Verwey Vastgoed teamleider kan met een druk op de knop aan alle relaties een notificatie via e-mail of SMS zenden, bijvoorbeeld als er dringend nieuws is. 

De team-rooms zijn de eerste zichtbare resultaten van de ontwikkeling van de partnerportal. In de komende maanden wordt doorgewerkt aan diverse specifieke webapplicaties binnen de portal.

Verwey vastgoed portal

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven ...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Intranetprojecten verzanden nogal eens tijdens de oriëntatiefase door ellenlange discussies over gewenste functionaliteiten. Dat getalm is extra jammer nu het Corona-virus bij veel bedrijven het gemis aan een digitaal kantoor...
In deze reeks verhalen uit de praktijk nemen we verkennende intranet project teams mee in een realistische reis van oriëntatie, leveranciersselectie, intranet implementatie en lancering. Diverse sectoren als zorg en techniek...
De onderzoeksresultaten laten zien dat middelgrote organisaties met name quick-wins zien in digitale tools voor taken, tijd en kennis. De meeste winst is te boeken voor de vele non-desk workers met digitale tools voor...

Zoek op trefwoord