i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clichébeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Mondriaan Onderwijsgroep kiest i-Concept portal

Mondriaan Onderwijsgroep kiest i-Concept portal
Begin september vroeg de Haagse Mondriaan Onderwijsgroep i-Concept om een studentenportaal voor de afdeling Mens en Maatschappij op te zetten. Drie weken later werd de portal in Mondriaan huisstijl bedrijfsklaar opgeleverd, incl. de uit Peoplesoft geïmporteerde studenten-, docenten- en klassengegevens. Naast kwaliteitsverhoging zet het ROC hiermee hoog in op significante tijds- en kostenbesparing.

Bovenstaande doelstellingen worden nagestreefd met handige en slimme webapplicaties binnen de portal. Zo zullen deelnemers nu de examenherkansingen enkel nog via digitale formulieren kunnen aanvragen, waarmee niet alleen tijd en papier wordt bespaard, maar ook de kans op fouten en fraude wordt verkleind.

De ingebouwde communicatievoorzieningen via e-mail en SMS bieden de docenten mogelijkheden om snel en doeltreffend de juiste studenten van informatie te voorzien. Dit varieert van structurele planningsinformatie via online roosters en jaarlijnen tot ad hoc SMS-jes over lesuitval.  

Mondriaan koos bewust voor een full service aanpak: i-Concept ontwikkelde de portal en verzorgt hosting, backup en support op basis van een Service Level Agreement.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord