Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiënte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Mondriaan Onderwijsgroep kiest i-Concept portal

Mondriaan Onderwijsgroep kiest i-Concept portal
Begin september vroeg de Haagse Mondriaan Onderwijsgroep i-Concept om een studentenportaal voor de afdeling Mens en Maatschappij op te zetten. Drie weken later werd de portal in Mondriaan huisstijl bedrijfsklaar opgeleverd, incl. de uit Peoplesoft geïmporteerde studenten-, docenten- en klassengegevens. Naast kwaliteitsverhoging zet het ROC hiermee hoog in op significante tijds- en kostenbesparing.

Bovenstaande doelstellingen worden nagestreefd met handige en slimme webapplicaties binnen de portal. Zo zullen deelnemers nu de examenherkansingen enkel nog via digitale formulieren kunnen aanvragen, waarmee niet alleen tijd en papier wordt bespaard, maar ook de kans op fouten en fraude wordt verkleind.

De ingebouwde communicatievoorzieningen via e-mail en SMS bieden de docenten mogelijkheden om snel en doeltreffend de juiste studenten van informatie te voorzien. Dit varieert van structurele planningsinformatie via online roosters en jaarlijnen tot ad hoc SMS-jes over lesuitval.  

Mondriaan koos bewust voor een full service aanpak: i-Concept ontwikkelde de portal en verzorgt hosting, backup en support op basis van een Service Level Agreement.

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Zoek op trefwoord