Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

De Teamwork App en Portal passen in uw ICT-beleid

De Teamwork App en Portal bewijzen hun kracht en nut dagelijks bij de inzet als employee app, voor werkplanning en tijdschrijven, als kennistool en vraagbaak, met e-learning inclusief quiz en toets, voor incidentregistratie en ga zo maar door. Waarom kiest men voor deze combinatie van app en portal? Omdat het de biggest bang for the buck levert met functionaliteit op maat voor de betreffende doelgroep. Bij doelgroep kan je denken aan medewerkers, klanten, studenten en leden van een vereniging. De functionaliteit is in modules al beschikbaar en kan naar wens worden ingeschakeld en optimaal geconfigureerd. 

Dit zijn de ijzersterke argumenten om de Teamwork App en Portal in te passen in het ICT beleid van uw organisatie:

  • Toekomstbestendige technologie
  • Flexibel aanpasbare functionaliteit en stijl
  • Onevenaarbaar lage kosten

iPhone en Android app op maat in eigen huisstijl

teamwork appDe Teamwork App kan je installeren vanuit de app stores van Apple en Google. Na invoer van de activatiecode krijg je toegang tot jouw organisatiespecifieke en persoonlijke app. Kijk alvast rond met het gast account als je nog geen activatiecode hebt.
Lees meer...

Snelle en veilige portal voor eindgebruikers en beheerders

teamwork portalMet de Teamwork Portal krijg je als beheerder alle mogelijkheden om de Teamwork App naar wens te configureren, gebruikers toe te wijzen en content te beheren. Door toepassing van de moderne Headless CMS en API technologie is de Teamwork Portal compact, snel, veilig en flexibel in design.

Lees meer...

Integratie van software en diensten van derden

integrations Ons platform faciliteert de integratie van bestaande en nieuwe technologie van onder meer Amazon, Google en Microsoft, inclusief de AI mogelijkheden van nu en morgen. Daardoor kunnen wij klantspecifieke oplossingen stapsgewijs en efficiënt optimaliseren.
Lees meer...

Minimaal risico in the cloud of on-premise

cloud en on-premise Onze oplossingen zijn flexibel en veilig toepasbaar op servers in de cloud en on-premise. De applicatiecode is overdraagbaar wat de afhankelijkheid en risico's tot een minimum beperken.
Lees meer...

De voordelen van de moderne API First aanpak

api API-first is een moderne software strategie. Het biedt grote voordelen voor ontwikkeling en beheer omdat je zowel bestaande als nieuwe maatwerktoepassingen op veilige wijze kan koppelen met minimale kans op het verstoren van de dagelijkse organisatieprocessen.

Wacht niet langer en ga gelijk door naar de demo!

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...

Zoek op trefwoord