De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier ...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

9 Tips om je productiviteit te verbeteren

9 Tips om je productiviteit te verbeteren
Direct na aankomst op kantoor je e-mails checken met een kop koffie? Fout begin. Met de 9 tips uit deze infographic leer je wat je moet doen en laten in de eerste 10 minuten van je werkdag. Daarmee geef je je productiviteit een flinke boost.

Ben je ook zo'n fervent koffiedrinker? Beheers je dan liever tot 10.00 uur in de ochtend. Cafeïne-inname voor die tijd geeft een ongewenste extra boost aan het stresshormoon cortisol dat rond die tijd een piek in je lichaam bereikt. Drink je koffie liever tussen 10.00 en 14.00 uur.

Iets anders dat je moet vermijden, is het controleren van e-mails of sociale media direct na aankomst. Ook hier heb je gemiddeld zo'n 25 minuten nodig voordat je echt productief kan zijn. Begin je toch je dag direct met lezen en beantwoorden van e-mails, dan heb je simpelweg meer tijd nodig voor hetzelfde werk.

Een andere verrassende tip gaat over zelfopgelegde doelen. Het stellen van doelen en deadlines voor jezelf lijkt misschien een voor de hand liggende productiviteitshack, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Gooi je taken en deadlines liever in de groep. Gedeelde smart is halve smart en je zal ervaren dat de verminderde druk niet ten koste gaat van je verantwoordelijkheidsgevoel, maar wel ten gunste van het resultaat.

Bekijk hieronder alle 9 tips waarmee je je dag optimaal start en daardoor productiever eindigt:

Infographic Productivity Tips

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld...
Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.
We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te...
i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...

Zoek op trefwoord