Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Case: CMS voor MKB adviesorganisatie

Deze case betreft een snelgroeiende adviesorganisatie die zich als supercoach van MKB-ondernemers richt op het optimaliseren van bedrijfsresultaten en het persoonlijke welzijn van de ondernemer. i-Concept werd ingeschakeld voor een compleet pakket waarin onder andere wordt voorzien in intranet, CRM, CMS en e-recruitment. 

De complementariteit van de diensten en de directe inzetbaarheid van de technologie waren belangrijke argumenten in het keuzeproces.

Intranet

Het intranet vormt het zenuwcentrum en virtuele kantoor van de organisatie. Omdat de adviseurs meestentijds onderweg of bij klanten zijn, kunnen zij via het intranet te allen tijde infomatie delen over bijvoorbeeld afspraken, taken, trainingen, projecten en overige documenten.

CMS

Vanuit het intranet worden ook de websites beheerd. PortalCMS stelt de betrokken medewerkers in staat om zonder programmeervaardigheid webpagina's te publiceren en nieuwsberichten in het zogenaamde RSS (Really Simple Syndication) formaat te distribueren. Tevens wordt het CMS gebruikt om bepaalde onderdelen van de jobsite te beheren. Hiermee kan de advieusorganistatie de groeiende vraag naar werving en selectie diensten invullen.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord