i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Case: CMS voor MKB adviesorganisatie

Deze case betreft een snelgroeiende adviesorganisatie die zich als supercoach van MKB-ondernemers richt op het optimaliseren van bedrijfsresultaten en het persoonlijke welzijn van de ondernemer. i-Concept werd ingeschakeld voor een compleet pakket waarin onder andere wordt voorzien in intranet, CRM, CMS en e-recruitment. 

De complementariteit van de diensten en de directe inzetbaarheid van de technologie waren belangrijke argumenten in het keuzeproces.

Intranet

Het intranet vormt het zenuwcentrum en virtuele kantoor van de organisatie. Omdat de adviseurs meestentijds onderweg of bij klanten zijn, kunnen zij via het intranet te allen tijde infomatie delen over bijvoorbeeld afspraken, taken, trainingen, projecten en overige documenten.

CMS

Vanuit het intranet worden ook de websites beheerd. PortalCMS stelt de betrokken medewerkers in staat om zonder programmeervaardigheid webpagina's te publiceren en nieuwsberichten in het zogenaamde RSS (Really Simple Syndication) formaat te distribueren. Tevens wordt het CMS gebruikt om bepaalde onderdelen van de jobsite te beheren. Hiermee kan de advieusorganistatie de groeiende vraag naar werving en selectie diensten invullen.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord