Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

DTW widgets een must voor elk modern CMS

Een standaard CMS laat organisaties website content beheren volgens een vaste indeling. Een modern CMS laat organisaties echter per pagina bepalen welke gerelateerde content op de pagina getoond moet worden. Op deze wijze slaagt een klantgerichte organisatie er in een bezoekers elke keer een optimale customer journey te geven.

Een centrale rol voor een dergelijk CMS is weggelegd voor Dynamic tag widgets. DTWs zijn instrumenten die uiterst flexibel context afhankelijke content tonen naast de hoofdtekst. Een widget is een container (ofwel kadertje) dat content met een bepaalde tag naast de hoofdtekst met dezelfde tag toont. Op een pagina kunnen een of meerdere widgets zo uiteenlopende content tonen die allen een relatie tot de hoofdtekst hebben. Naast een lage beheer inspanning en de rijke content die de bezoeker te zien krijgt is het voor SEO doeleinden een uiterst interessante functie.

DTW’s komen ook goed tot hun recht op landingpages waar een Call to Action formulier naast de hoofdcontent getoond moet worden. Deze CTA wordt op een webpagina getoond doordat deze een specifieke tag, bijvoorbeeld "CTA-pva" deelt met de hoofdtekst. De "Call To Action" wordt vervolgesn in een kadertje getoond naast de hoofdtekst.

DTW’s  gebruiken om een Call to Action te tonen is slechts een van de vele mogelijke toepassingen. Gerelateerd Nieuws (al dan niet van een bepaalde nieuwscategorie), CMS pagina’s of wiki’s en nog veel meer maken DTW’s zonder twijfel tot een van de meest flexibele hulpmiddelen in een modern CMS.

Quick wins door DTW’s:

  • Redacteur bespaard veel tijd;
  • Verreikt content automatisch (SEO);
  • Optimaliseert de customer journey;

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord