Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Uw eigen Hybrid Mobile App

Voor PortalCMS klanten is de iPhone en Android app al jaren gesneden koek. Met deze gratis app krijgen ze snel, gemakkelijk en veilig toegang tot hun favoriete community of social intranet met ingebouwde tools als adresboek, nieuws, blogs en doorzoekbare wiki. Vanaf het najaar van 2017 is er een nieuwe hybride versie beschikbaar. Hybride betekent dat er op zeer efficiënte wijze organisatiespecifieke functionaliteit kan worden toegevoegd, zonder herinstallatie! Denk aan een foto-upload functie voor een schade-expertisebureau of bezoek- en tijdregistratie voor thuiszorgmedewerkers. Scholen, bedrijven en verenigingen kunnen met deze app hun eigen beveiligde direct messaging app creëren, inclusief push notifications. Bekijk onderstaande schermvoorbeelden en gebruik het formulier om in te schrijven voor een eigen versie met verzoek om specifieke functionaliteit.

Neem contact met mij op voor de hybrid app mogelijkheden in mijn organisatie.

De onderstaande schermvoorbeelden tonen de inpassing van huisstijlementen, knoppenbalken en de mogelijkheden voor interactie via reacties op content.

PortalCMS Hybrid App

 

 

Hoe werkt de app voor de eindgebruiker?

1) Via de Apple app store of via de directe Android download link installeert de gebruiker de app en voert de éénmalige activatiecode in. 

2) De gebruiker herkent het eigen logo en voert éénmalig zijn gebruikersnaam en wachtwoord in. 

3) De gebruiker herkent nu ook zijn eigen naam en eventueel pasfoto en daaronder de app modules die bij deze activatiecode horen, zoals nieuws, blogs, adresboek, wiki. 

4) Vaste menu-onderdelen zijn de zoekknop, het logo en de hoofdmenuknop. Deze menu-onderdelen zijn bereikbaar vanuit alle app modules.

5) De zoekfunctie werkt voor alle app modules. Er wordt eerst een overzicht met het aantal treffers per onderdeel getoond en daarna kan men doorklikken naar de onderliggende inhoud. Bij het adresboek kan men direct klikken op telefoonnummer waarna de uitbelfunctie van het toestel wordt geactiveerd. Voor e-mail en direct messaging geldt hetzelfde principe.


Interesse gewekt? Vul dan het formulier in of neem tijdens kantoortijden telefonisch contact op via 010-4139444 of via het chat venster.

 

Lees ook

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ...
Het clichébeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een...
Met een eigen app voor cursussen en trainingen kunnen werkgevers op efficiënte, effectieve en leuke manier voldoen aan de scholingsplicht die geldt voor alle Nederlandse werkgevers sinds de invoering van de Wet Werk en Zekerheid...
Voor de stichting Nationale Inbraakpreventie Weken ontwikkelde i-Concept een maatwerk app voor iPhone en Android smartphones. Download de app gratis en doorloop de checklist met afbeeldingen, vragen en tips. Op basis van je...
Directies en IT managers worden deze dagen nogal uitgedaagd. Hoe bied je veilige en betaalbare software en communicatietools aan medewerkers die steeds hogere verwachtingen hebben en in hun dagelijkse praktijk steeds...

Zoek op trefwoord