Hybride Sharepoint app en de inclusieve werkomgeving

Hybride Sharepoint app en de inclusieve werkomgeving
In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat geldt in het bijzonder voor organisaties met medewerkers zonder kantoorwerkplek zoals productiemedewerkers, seizoenwerkers en oproepkrachten. Deze non-desk workers hebben geen Microsoft 365 account en worden uitgesloten van nieuws- en kennisdeling. i-Concept biedt een oplossing in de vorm van een hybride Sharepoint app. Daarmee betrek je álle medewerkers bij de interne communicatie zonder overkill aan Microsoft licenties. Met deze oplossing versterk je de inclusiviteit op de werkvloer en creëer je kansen voor extra productiviteit door middel van de gratis beschikbare extra functionaliteit.

Hoe werkt de hybride Sharepoint app?

Het betreft een native app voor Android en iPhone die gratis vanuit de Apple en Google app stores kan worden geïnstalleerd. De gebruiker voert eenmalig een organisatiespecifieke activatiecode in waarna veilig kan worden ingelogd. Naar keuze kan het registratieproces daarbij helemaal aan de gebruiker worden overgelaten zodat de IT-afdeling enkel hoeft te autoriseren en bij einde dienstbetrekking de autorisatie weer intrekt. Geen beheerlast en geen licenties! De app is ontwikkeld volgens de  moderne API first aanpak, waarmee realtime en veilig informatie uit diverse systemen wordt samengebracht. Daarmee krijgen alle medewerkers exact de benodigde functionaliteit zonder overbodige knoppen en licentieverplichtingen. Omdat de API-server als Sharepoint doorgeefluik fungeert, krijgen alle medewerkers toegang tot nieuws en documenten uit Sharepoint online zonder dat persoonlijke Microsoft 365 accounts vereist zijn. Maar deze hybride Sharepoint app kan meer: je kan ‘m direct uitbreiden met gratis beschikbare functionaliteit zoals blogs, videos, quizzen, tests, chat en urenregistratie. Andere applicaties, microservices, databronnen of cloud storage diensten kunnen via de API als meerwerk worden toegevoegd.

Hybride Sharepoint App

Unieke prijs-prestatieverhouding

Vergeleken met soortgelijke apps springt deze oplossing eruit doordat je alle non-desk medewerkers Sharepoint content kan aanbieden tegen de laagste kosten, zonder te beknibbelen op de belangrijkste app kenmerken zoals veilige communicatie, eigen huisstijl en specifieke functionaliteit. Laten we een gangbaar voorbeeld nemen van een organisatie met 100 gebruikers. De hybride Sharepoint app oplossing houdt de jaarlijkse kosten onder de € 1000 en is daarmee uniek in zijn soort.

Hybride Sharepoint app - prijsvergelijk

Meer weten over de Hybride Sharepoint app en aansprekende voorbeelden zien?

Ga direct naar https://www.portalcms.nl/mobile/sharepoint-connected-app/ voor een zestal aansprekende voorbeelden. Voor belangstellenden die hands-on willen testen, bieden we kosteloos toegang tot een simulatie-omgeving. Je krijgt direct toegang, zelfs zonder die altijd zo vervelende verplichte e-mailregistratie. Ga naar www.portalcms.nl en klik op uitproberen zonder e-mailregistratie. Kies daar een naam en wachtwoord en huppakee...je bent binnen.

Uitproberen zonder e-mailregistratie

Meer weten over de beschikbare modules of interesse in maatwerkmogelijkheden met het low code platform PortalCMS?

Neem dan via onderstaand formulier contact met ons op en we laten in een vrijblijvend webinar de mogelijkheden zien.

link

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ...
Het clichébeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...
Een populair en daarom jaarlijks terugkerend artikel met daarin de Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. De winnende intranetteams van dit jaar speelden snel en effectief in op de gevolgen van de pandemie maar...

Bezoek ons

i-Concept InternetWorks BV
Bergweg 122
3036 BH Rotterdam
T +31 10-4139444
Route naar i-Concept
KvK 24294582
BTW NL807967622B01

Volg ons

Facebook link icon Twitter link icon Linkedin link icon RSS link icon

Zoek op trefwoord