Case: Consumerportal voor Rabobank activiteiten
De betrokkenheid van haar leden is een zeer belangrijke onderscheidende factor en daarom organiseert Rabobank Westland geregeld activiteiten om die waardering richting de leden te laten blijken. Afgelopen augustus konden de leden meedoen aan een aantal mooie fietstochten door het Westland. Bij het vallen van de herfst wordt de Maand van de Leden georganiseerd met een interessant en leuk programma voor jong en oud.
De leden worden schriftelijk door de bankdirectie uitgenodigd en kunnen zich met een persoonlijke inschrijfcode via de speciale website registreren voor een de onderstaande programma-onderdelen:
• Lezing Catherine Keyl, of
• Rabobank Trend Fair, of
• Malle Ballen Circus.
Na de registratie ontvangen de leden een bevestiging als entreebewijs. Voor sommige programma-onderdelen kan nog een vrijwillige donatie worden gedaan door een eenmalige incasso-opdracht te verstrekken.
Aan de basis van deze met SSL beveiligde website staat de Portal van i-Concept. Hierdoor werd het mogelijk om in zeer korte tijd:
- de volledige back-office in te richten,
- de persoonlijke en unieke inschrijfcodes te genereren en aan de ledenlijst te koppelen,
- de mailing voor post en e-mail te verzorgen
- het site-design in templates te verwerken zodat de organisatie zelf de content kan aanpassen,
- gedurende de inschrijvingsperiode de organisatie online ondersteuning kan geven via het ticketsysteem,
- gedurende de inschrijvingsperiode de leden precies kunnen zien hoeveel plekken er nog vrij zijn,
- na de inschrijvingsperiode de organisatie de presentielijsten klaar heeft en incasso-machtigingen kan indienen.
Meer weten?
Neem contact op en stel je vraag!