i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Case: Consumerportal voor Rabobank activiteiten

De betrokkenheid van haar leden is een zeer belangrijke onderscheidende factor en daarom organiseert Rabobank Westland geregeld activiteiten om die waardering richting de leden te laten blijken. Afgelopen augustus konden de leden meedoen aan een aantal mooie fietstochten door het Westland. Bij het vallen van de herfst wordt de Maand van de Leden georganiseerd met een interessant en leuk programma voor jong en oud.

De leden worden schriftelijk door de bankdirectie uitgenodigd en kunnen zich met een persoonlijke inschrijfcode via de speciale website registreren voor een de onderstaande programma-onderdelen: 
• Lezing Catherine Keyl, of
• Rabobank Trend Fair, of
• Malle Ballen Circus.

Na de registratie ontvangen de leden een bevestiging als entreebewijs. Voor sommige programma-onderdelen kan nog een vrijwillige donatie worden gedaan door een eenmalige incasso-opdracht te verstrekken.

Rabobank Westland houdt contact met haar leden via een Consumer Portal

Aan de basis van deze met SSL beveiligde website staat de Portal van i-Concept. Hierdoor werd het mogelijk om in zeer korte tijd:

  • de volledige back-office in te richten, 
  • de persoonlijke en unieke inschrijfcodes te genereren en aan de ledenlijst te koppelen,
  • de mailing voor post en e-mail te verzorgen
  • het site-design in templates te verwerken zodat de organisatie zelf de content kan aanpassen,
  • gedurende de inschrijvingsperiode de organisatie online ondersteuning kan geven via het ticketsysteem,
  • gedurende de inschrijvingsperiode de leden precies kunnen zien hoeveel plekken er nog vrij zijn,
  • na de inschrijvingsperiode de organisatie de presentielijsten klaar heeft en incasso-machtigingen kan indienen.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord