Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Case: Consumerportal voor Rabobank activiteiten

De betrokkenheid van haar leden is een zeer belangrijke onderscheidende factor en daarom organiseert Rabobank Westland geregeld activiteiten om die waardering richting de leden te laten blijken. Afgelopen augustus konden de leden meedoen aan een aantal mooie fietstochten door het Westland. Bij het vallen van de herfst wordt de Maand van de Leden georganiseerd met een interessant en leuk programma voor jong en oud.

De leden worden schriftelijk door de bankdirectie uitgenodigd en kunnen zich met een persoonlijke inschrijfcode via de speciale website registreren voor een de onderstaande programma-onderdelen: 
• Lezing Catherine Keyl, of
• Rabobank Trend Fair, of
• Malle Ballen Circus.

Na de registratie ontvangen de leden een bevestiging als entreebewijs. Voor sommige programma-onderdelen kan nog een vrijwillige donatie worden gedaan door een eenmalige incasso-opdracht te verstrekken.

Rabobank Westland houdt contact met haar leden via een Consumer Portal

Aan de basis van deze met SSL beveiligde website staat de Portal van i-Concept. Hierdoor werd het mogelijk om in zeer korte tijd:

  • de volledige back-office in te richten, 
  • de persoonlijke en unieke inschrijfcodes te genereren en aan de ledenlijst te koppelen,
  • de mailing voor post en e-mail te verzorgen
  • het site-design in templates te verwerken zodat de organisatie zelf de content kan aanpassen,
  • gedurende de inschrijvingsperiode de organisatie online ondersteuning kan geven via het ticketsysteem,
  • gedurende de inschrijvingsperiode de leden precies kunnen zien hoeveel plekken er nog vrij zijn,
  • na de inschrijvingsperiode de organisatie de presentielijsten klaar heeft en incasso-machtigingen kan indienen.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord