Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Case: Nieuw kennisportaal Expertisenetwerk Jonge Kind

Zeventien zorg- en onderwijsinstellingen uit de regio Amsterdam nemen dit jaar een volledig nieuw intercollegiaal kennismanagement platform in gebruik. Het platform biedt een scala aan sociale interactiemogelijkheden en helpt de professionals van de diverse organisaties bij kennisdeling en efficiënter werken. Het portaal is dusdanig robuust en tegelijk flexibel configureerbaar dat het zelfs als besloten intranet per deelnemende instelling kan dienen. 

Sociaal kennismanagement

Het online delen van kennis en ervaringen tussen organisaties in zorgketens helpt tijd en kosten te besparen en vereenvoudigt de verbetering en afstemming van procedures. Met name de laagdrempelige tools zoals blogs en vrij op te zetten online teams met autonoom beheer van bestanden, nieuws en wiki's versnellen het leerproces en de zelfwerkzaamheid. Vanuit centraal portalbeheer kan dat nog eens extra worden gestimuleerd met de inzet van automatische nieuwsbrieven (digests), bulk SMS verzending en chat voorzieningen. Het geeft een boost aan de bevordering van samenwerken, betrokkenheid en kennisdeling.

Workflow ondersteuning door formuliergenerator

Met name in ketenzorgsituaties kan een gezamenlijk platform uitkomst bieden om workflows naadloos in elkaar over te laten lopen. Het expertisenetwerk maakt daarom gebruik van een uiterst flexibele formuliergenerator die diverse workflows voor een gehele keten weet te optimaliseren. Of het nu gaat om een eenvoudig contactformulier, een geavanceerde enquête of portal gebonden beheerfuncties, de formuliergenerator lost het op. Bij elke nieuwe release verschijnen weer nieuwe slimme functies die het leven van gebruikers en beheerders weer wat aangenamer maken.

Ook een Kennismanagement uitdaging?

Verbeter de kennis in en tussen organisaties en bespaar aanzienlijk op uw kennismanagement kosten met sociaal kennismanagement oplossingen.

Meer weten?

Neem vandaag nog contact op en laat u over de mogelijkheden voor uw organisatie of keten informeren.

 

 

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord